Jakten på sommarklocka har startat och jag önskar en vit Milgauss, komplett och helst norskkøpt. I byte har jag att erbjuda en flott Rolex Submariner från 78/79 som blev servad hos Lervik i januari 2014. Jag köpte den av good guy här på TS i januari i år: http://www.tidssonen.no/forum/klokke...-1680-a-28067/.
Klockan är fortsatt i som den beskrivs i den förra annonsen, med undantag för att plexin har fått sig en omgång med Polywatch och nu skiner pent. Bezel och länk blev bytta mot Rolex original servicedelar vid tidigare service. Enligt serienumret på länken är den producerad ca. 1997. Den är en original 93150 länk med 580 ändled och diver extension. Med följer två extra länkled, box (ej tidsriktig) och servicehäfte/kort.
Eventuella pengar emellan blir kommer blir vi säkert eniga om.
Nedan är mina egna bilder av klockan från dagens:
Klockan är fortsatt i som den beskrivs i den förra annonsen, med undantag för att plexin har fått sig en omgång med Polywatch och nu skiner pent. Bezel och länk blev bytta mot Rolex original servicedelar vid tidigare service. Enligt serienumret på länken är den producerad ca. 1997. Den är en original 93150 länk med 580 ändled och diver extension. Med följer två extra länkled, box (ej tidsriktig) och servicehäfte/kort.
Eventuella pengar emellan blir kommer blir vi säkert eniga om.
Nedan är mina egna bilder av klockan från dagens:
Redigert: