Solgt Rolex BLRO Pepsi White

Qwestern

Støttemedlem
Medlem
4. feb. 2016
Sted
Kongeriket Norge
Ettersom det fortsatt kribler litt i klokkefoten, aktiveres denne igjen. Etter å ha fått pepper for å "unnlate" pris, setter jeg minimumsverdi til kr. 270.000,-. Alle forslag under dette, vil klokken bare beholdes. Nypris på denne er kr. 342.050,-, så jeg mener prisen er svært god på en near mint 6 måneder+ gammel gullklump med krone. :)

Primært ser jeg for meg å bytte mot en Smurf eller nedover i ulike Rolex sportsmodeller. PP/JLC/VC/Breguet/Lange/Panerai kan også bli aktuelt som en del av byttet. Rent salg er fortsatt ikke aktuelt, men mellomlegg som en del av byttet er selvfølgelig greit. Verdien av tilbyders klokker vil selvfølgelig variere ut ifra klokkenes popularitet i markedet og ikke nødvendigvis nypris.

Denne er komplett, norskkjøpt høsten -16. Kun få hairlines som er unngåelige på hvitt gull. Forslag kan sendes på pm ved interesse for videre dialog. Svarer selvfølgelig alle både gode og ikke fullt så gode forslag. Takk for titten :)

as1SIQg.jpg

wTPABHO.jpg

0ZOS7c7.jpg

cLkabdC.jpg

2unOzH9.jpg

wd1oNp7.jpg

pf6cGQe.jpg

Redigert:
Takk for en horde av bytteforslag, men er ikke i mål ennå. Prøv å google nypris om du er usikker før bytteforslag, 30%+ avslag av nypris for en halvt år gammel Rolex blir ikke aktuelt

• Liker
Reaksjoner: FaensOldemor
Flere bytteforslag med riktig verdi er mottatt, men dessverre ikke forslag med de klokkene jeg ønsker. Gir denne et siste dytt før jeg lar den synke nedover. Kan eventuelt kontakes ved en senere anledning om noen ønsker å komme med et tilbud :)