Rolex Datejust med serienummer som daterer den til 1982. Modell 1603, som er stålmodellen med "engine turned" bezel. Kommer med original jubilee i bra stand. Selve uret er et pent eksemplar, nylig byttet glass og lett polert. Vises at den har vært brukt i form av hairlines, men ingen stygge dings. Flotte åpne lug-hull for hyppig lenkebytte til den urolige sjel. Skiven er sort, men har et fantastisk fargespill. I de aller fleste lys spiller den seg mer grå, av og til brungrå, og tilbake til sort.
Ukjent servicehistorikk, men går greit i følge mobilappen Hairspring. Tar selvfølgelig forbehold om at denne ikke er 100% siden det er snakk om en gratis-app.
Med samme begrunnelse som salgsannonsen min for Tudor BB Blue, lufter jeg denne for salg for å ha kapital til å kunne få inn en Sub 14060(m) eller Explorer 1 i boksen når de er til salgs. Dette er også aktuelle bytteobjekter ved et eventuelt bytte, selv om jeg blir glad for alle forslag og bud i innboksen.
Prisantydning 23.000 kr.
Ukjent servicehistorikk, men går greit i følge mobilappen Hairspring. Tar selvfølgelig forbehold om at denne ikke er 100% siden det er snakk om en gratis-app.
Med samme begrunnelse som salgsannonsen min for Tudor BB Blue, lufter jeg denne for salg for å ha kapital til å kunne få inn en Sub 14060(m) eller Explorer 1 i boksen når de er til salgs. Dette er også aktuelle bytteobjekter ved et eventuelt bytte, selv om jeg blir glad for alle forslag og bud i innboksen.
Prisantydning 23.000 kr.
Redigert: