Solgt Rolex Datejust gull/stål (mint condition/som ny)

Medlem
18. mai 2011
Sted
Bergen
Hei alle sammen,

Med tungt hjerte har jeg besluttet å skille lag med min Rolex Datejust. Dette er altså en 36mm modell i 18k gull/stål med fluted bezel, jubilee lenke og champagne dial.

Jeg er 2. eier av dette uret. Tidligere eier fikk det i jubileumsgave fra sin arbeidsgiver 2008. Vedkommende solgte det til meg helt ubrukt med plastbeskyttelse fortsatt på. Jeg har hatt det siden 2008 hvor det kun har vært brukt ved 4-5 finere anledninger. Uret er som nytt, og man skal virkelig gå inn med lupe for i det hele tatt se antydning til hairlines. Det var en gravering på baklokket som ble polert vekk. Plastbeskyttelsen på baklokket er beholdt på (se bilde). Det følger selvsagt med orginal embalasje, boks og sertifikat fra AD.

Jeg selger det da dette ikke passer inn i min hverdag, og ønsker heller et ur som er litt "røffere". Jeg er åpen for både en til en bytte eller bytte i et rimeligere ur med cash min vei.

Salgsprisen er jeg noe usikker på jeg har vært ute av gamet en stund, og kan ikke finne tilsvarende 2.hand ur til salgs p.t. Ser på uverket.no at dette har nå veil. pris på ca. 100k. Jeg legger det ut for 70k, men er åpen for forslag, og vil til en viss grad la markedet bestemmer her ved rent salg.

Åpen for følgende bytter:
- Nyere Omega Speedmaster (moon watch) + cash min vei
- Nyere Omega Speedmaster Dark/Grey side of the moon
- Nyere Omega Planet Ocean + cash min vei
- Omega Seamaster 300 (ny modell) + cash min vei
- Nyere IWC (ren byttehandel eller + cash min vei)
- Nyere Jaeger Lecoultre ( ren byttehandel eller + cash min vei)
- Nyere Rolex sportsmodell i stål (ren byttehandel eller + cash min vei)

Ta gjerne kontakt med PM ved evt. spm., bud eller bytteforslag.

Handel helst f2f i Bergen, evt. Forsendelse dersom du har GG referanse.

Redigert:
Bump.

Har mottatt flere bytteforslag, noen mer aktuelle enn andre. Ønsker flere bytteforslag, og er åpen for (skam)bud da jeg ser det ligger flere ur til salgs som jeg kunne tenkt meg