Rolex Datejust II 41 mm kjøpt hos Bjerke i 2014 medfølger alt av boks, tags og papirer.
Klokken ble kjøpt av kjent GG for litt under 1 år siden.
Klokken kommer nettopp fra urmaker der jeg har fått byttet forstørrelses glasset (hadde fått en stygg stripe) og jeg fikk den lett polert, jeg har ikke brukt den siden jeg hentet den ut fra nevnte service. Det medfølger naturligvis kvittering på dette (ble gjort hos Lian).
Pga nevnte service og polering ser klokken veldig bra ut i mine øyne.
Jeg vil også legge til at urverket på denne er meget presis, på 90 dager(!) gikk klokken 16 sekunder for raskt, dvs den snitter under 0,2 sek pr dag.
Det er sikkert godt kjent, men skiven på denne klokken er helt nydelig.
Jeg er i utgangspunktet mest interessert i salg av denne, men for all del kom gjerne med bytteforslag.
Jeg har vel opparbeidet meg 5-6 GG her og har planer om å fortsette sånn.
Et par bilder av herligheten. Ønsket pris står under bildene.
Ønsker 50.000,- for klokken. Standard TS oppgjør. Sender gjerne med posten.
Kommer til å laste opp noen bilder fra i dag, senere i kveld.
Klokken ble kjøpt av kjent GG for litt under 1 år siden.
Klokken kommer nettopp fra urmaker der jeg har fått byttet forstørrelses glasset (hadde fått en stygg stripe) og jeg fikk den lett polert, jeg har ikke brukt den siden jeg hentet den ut fra nevnte service. Det medfølger naturligvis kvittering på dette (ble gjort hos Lian).
Pga nevnte service og polering ser klokken veldig bra ut i mine øyne.
Jeg vil også legge til at urverket på denne er meget presis, på 90 dager(!) gikk klokken 16 sekunder for raskt, dvs den snitter under 0,2 sek pr dag.
Det er sikkert godt kjent, men skiven på denne klokken er helt nydelig.
Jeg er i utgangspunktet mest interessert i salg av denne, men for all del kom gjerne med bytteforslag.
Jeg har vel opparbeidet meg 5-6 GG her og har planer om å fortsette sånn.
Et par bilder av herligheten. Ønsket pris står under bildene.
Ønsker 50.000,- for klokken. Standard TS oppgjør. Sender gjerne med posten.
Kommer til å laste opp noen bilder fra i dag, senere i kveld.
Redigert: