Solgt Rolex Datejust II - White Gold Bezel - 116334

Jørgen

Bidragsyter
Medlem
14. jan. 2013
Sted
Norge
SOLGT!!

UR

Rolex Datejust II - 116334

ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny hos norsk AD i april 2016 av meg (kun 1 eier), så her kan du forsikre trygt og sprade gjennom tollen med klokka på armen mens du smiler til tollbetjentene!

TEKNISK TILSTAND
Fungerer helt utmerket!

KOSMETISK TILSTAND
Med denne type bezel og lenke blir det noen hairlines og småriper uansett, med mindre den holdes i safen! Men klokken er meget pent behandlet og kun prukt til penantrekk, så ingen hverdagsbeater dette. Jeg har lagt ved dagsferske bilder nederst i annonsen og disse er tatt med makroobjektiv som viser ripene særdeles godt! Overærlige bilder og jeg tror kjøper vil bli positivt overrasket hvordan dette ser ut i det virkelige liv :)

BOKS OG PAPIRER
Kommer 100% komplett! Her får du grønn tag (5 års garanti), inner og ytterboks samt papirer! Alt som fulgte med da klokka var ny!

PRISANTYDNING OG OPPGJØR
Nypris på denne er rett i overkant av 81.000,-, så vi legger denne ut til 73.000,-! Skambud og mer seriøse bud mottas på PM! :) Må ikke selge, så dropp de HELT latterligste budene :)

KUN forskuddsbetaling til bankkonto godtas, uansett leveringsmåte. Levering av klokka kan skje F2F i Sør-Troms eller ved EON.

BYTTE/DELBETALING
- Rolex Ceramic Daytona med penger din vei!
- PP Nautilus med penger din vei!

Ingen andre klokker er aktuelle for bytte pr. nå!

RETUR
For å gi trygghet til kjøper: Ved EON gir jeg kjøper mulighet til å inspisere klokka. Om du ikke er fornøyd med tilstanden kan du sende i retur mot betaling av porto (begge veier) om retur skjer umiddelbart!

REFERANSER
Jeg har flere GG-referanser på forumet og tenker å fortsette med det!

DIVERSE
Forbeholder meg retten til å trekke denne!

IMG_3390.JPG

Redigert: