Denne kom til mitt eie for bare et par uker siden, men jeg ser meg nødt til å slippe denne da noe jeg har ønsket meg lenge ble tilgjengelig.
Det vi har her er en Rolex Datejust 36mm TT med 18k gull som ble tatt ut ny i 2007.
Full service 29.08.2013 utført hos Lervik.
Liste pris på denne er 100.300,- sist jeg sjekket.
Dette er altså samme utgave som fortsatt er i produksjon i dag.
Kommer komplett med boks, sertifikat, booklet, hangtag.
Klokken har noen hairlines, men de bør kunne poleres bort.
Det følger også med en champagneskive om det skulle være ønskelig å bytte skive.
Det finnes et enormt utvalg av skiver om en skulle ønske å skifte, vil det koste ca 5000kr for ny skive med montering (dette har jeg undersøkt da jeg hadde planer om å gjøre dette selv)
Om klokken:
På tross av sine 36mm har denne klokken til de grader "wrist prestent" (jeg gikk fra en Panerai på 44mm til denne) Alle bilder er tatt av meg og den er på min hånd som er ca 17 cm i omkrets.
Gullet og da spesielt fra bezelen gir en fantastisk glans i lyset, den integrerte lenken er en fryd både å bære og se på.
Jeg opplever klokken som mye mer anvendelig en hva jeg så for meg da jeg kjøpte den, jeg synes klokken går fint til t-skjorte og jeans så vel som dress.
Jeg betalte 62.000,- og ønsker 62.000,- for denne.
Om klokken må sendes ønsker jeg forhåndsbetaling, jeg betaler frakt med EON det skulle bare mangle på en klokke til denne prisen.
Ta gjerne et søk på chrono24 eller lignende, jeg mener dette er en fair pris.
Jeg er i all hovedsak interessert i et salg, men bytte til billigere kurante modeller med mellomlegg er også mulig.
Har flere GG fra tidssonen.
Illustrasjon champagne
Det vi har her er en Rolex Datejust 36mm TT med 18k gull som ble tatt ut ny i 2007.
Full service 29.08.2013 utført hos Lervik.
Liste pris på denne er 100.300,- sist jeg sjekket.
Dette er altså samme utgave som fortsatt er i produksjon i dag.
Kommer komplett med boks, sertifikat, booklet, hangtag.
Klokken har noen hairlines, men de bør kunne poleres bort.
Det følger også med en champagneskive om det skulle være ønskelig å bytte skive.
Det finnes et enormt utvalg av skiver om en skulle ønske å skifte, vil det koste ca 5000kr for ny skive med montering (dette har jeg undersøkt da jeg hadde planer om å gjøre dette selv)
Om klokken:
På tross av sine 36mm har denne klokken til de grader "wrist prestent" (jeg gikk fra en Panerai på 44mm til denne) Alle bilder er tatt av meg og den er på min hånd som er ca 17 cm i omkrets.
Gullet og da spesielt fra bezelen gir en fantastisk glans i lyset, den integrerte lenken er en fryd både å bære og se på.
Jeg opplever klokken som mye mer anvendelig en hva jeg så for meg da jeg kjøpte den, jeg synes klokken går fint til t-skjorte og jeans så vel som dress.
Jeg betalte 62.000,- og ønsker 62.000,- for denne.
Om klokken må sendes ønsker jeg forhåndsbetaling, jeg betaler frakt med EON det skulle bare mangle på en klokke til denne prisen.
Ta gjerne et søk på chrono24 eller lignende, jeg mener dette er en fair pris.
Jeg er i all hovedsak interessert i et salg, men bytte til billigere kurante modeller med mellomlegg er også mulig.
Har flere GG fra tidssonen.
Illustrasjon champagne