Rolex Datejust

Medlem
10. april 2008
Jeg har i lengre tid tenkt litt på å få tak i en Datejust i stål, gjerne med plexi..

Hva tror folket om denne? Den har jo blitt annonsert i lengre tid før, først til 13K så til 12K og nå til 11K..
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21022799

Selger har solgt oppussede Rolexer på Finn en stund nå, heriblant flere Datejuster - noen som har noen erfaringer med han?

Henrik

Har vurdert denne selv, og synes den ser meget bra ut. Har kommunisert litt med selger, virker seriøs. Dessverre har jeg ingen formening om kvaliteten på oppussingen, da jeg ikke har tatt i noen av klokkene han selger. GMT-M IIcen har har ute nå frister også ... ;)

Den der hadde jeg nok vurdert sterkt. God pris.
Om oppussingen er mangelfull er det lett å rette det opp.
Det er mange urmakere som klarer det og det er lett å få tak i originale deler.
Løp & kjøp, Henrik!:cool:

Jeg har kjøpt tre Rolex av Fredrik selv og formidlet tre til (to speller nye Deep Sea til gamle kollegaer bare i januar). Utvilsomt en fyr jeg kan gå god for. Første Rolex jeg kjøpte av han var en 1601 DateJust i stål/hvittgull med plexi totalt pusset opp. Helt nydelig. Bilder av min finner du under "dagens klokke", men da under den gamle profilen min "Shamal". Min 16710 også kjøpt av han. Kan ta på meg min DateJust når vimøtes mtp Montbrilliant, så kan du selv bedømme.

//alex

Sikkert en bra fyr dette.. men denne setningen er vel i overkant arrogant?

Slik argumenter faller jo på sin egen urimelighet.

"Til deg som er i tvil om det er en ekte klokke og skal kryssforhøre, spar deg tiden, jeg kan gå 110% god for klokkene og bruker kun tiden på seriøse interessenter."

"Til deg som er i tvil om det er en ekte klokke og skal kryssforhøre, spar deg tiden, jeg kan gå 110% god for klokkene og bruker kun tiden på seriøse interessenter."
Åja, selvfølgelig, når du kan gå god for den, da er jo alt i orden da! Enig, det er bare dumt.