Rolex Daydate gull

Medlem
6. sep. 2010
Sted
Oslo
Hei,

Gullfeberen herjer på asylet, og jeg klarer ikke helt å motstå fristelsen. Eer litt usikker på hva jeg bør legge i det (av penger altså), og lener meg til kunnskapsrike sjeler her på asylet.

Hva kan jeg forvente å måtte betale for en mid 80ties i brukbar stand? Er ikke så opptatt av lenken, rett og slett fordi jeg har lyst til å sette den på en skikkelig lekker blank skinnrem med gullspenne - harry, kanskje, men JA harry:)

ca 45 og opp til 50 om den er veldig bra. Dette inkl lenke.
OM du finner en uten lenke kan du sikkert få den ned i 30-35k tenker jeg.

Pen sak. Kanskje den ultimate "pen-Rolexen"?

[Jonny i Brilljantwatches har en på finn nå som du ser til 50k. Den ser bra ut, men med slitt lenke. Normalt er han ca 5-10% over markedspris i privathandler

Men lenkene er dyre på disse, og en klokke med mint lenke vil naturlig nok ligge endel over dette (mener nypris er 70k bare for lenka)
]

Min Rolex DD 1803 fra 1969 med orginal restaurert presidentlenke ga jeg 55.000. Tror ikke dette var en upris for en utrolig lekker liten sak. Ligger noen bilder i tråden min.

Min Rolex DD 1803 fra 1969 med orginal restaurert presidentlenke ga jeg 55.000. Tror ikke dette var en upris for en utrolig lekker liten sak. Ligger noen bilder i tråden min.

Ja, Mathfjeld - og du er dermed inndirekte skyld i fascinasjonen! Har silket på bildene dine flere ganger, av klokken altså :D

Damn, hvor kult er ikke det. Det la jeg ikke merke til krille:)

Utrolig kult, faktisk :D Falt ikke helt for skiven, men den kan man jo alltids bytte ut.