- Medlem
- 7. mars 2014
MODELL
Rolex Cosmograph Daytona, hvit skive (116520)
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny av meg hos Askeland 15. oktober 2015.
TILSTAND
Noen få hairlines, typisk på de polerte flatene. Klokken er svært lite brukt, og fremstår som tilnærmet strøken.
BOKS OG PAPIRER
Kommer 100 % komplett, med alt som fulgte med da klokken var ny – inkludert grønn Rolex-tag.
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
Kr. 90 000,-
Nypris er kr. 106 900,-,
Foretrekker F2F i Kristiansand.
Ved eventuell sending skal klokken forhåndsbetales – og risiko ved forsendelsen er kjøpers.
Skambud blir ikke besvart.
BYTTE/DELBETALING
Jeg foretrekker rent salg, men kan være interessert i bytte - fortrinnsvis i samme eller høyere prisklasse.
Alle bytteforslag vil vurderes fortløpende, men det må være nyere og velholdte modeller fra AP, Patek, Rolex, IWC, Omega eller Panerai.
Særlig interessert i ny(ere) Rolex Submariner 116613LB eller IWC Big Pilot.
REFERANSER
Selv om jeg ikke er den mest aktive selgeren her på forumet har jeg flere gode tilbakemeldinger.
Rolex Cosmograph Daytona, hvit skive (116520)
ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny av meg hos Askeland 15. oktober 2015.
TILSTAND
Noen få hairlines, typisk på de polerte flatene. Klokken er svært lite brukt, og fremstår som tilnærmet strøken.
BOKS OG PAPIRER
Kommer 100 % komplett, med alt som fulgte med da klokken var ny – inkludert grønn Rolex-tag.
PRISANTYDNING OG OPPGJØR
Kr. 90 000,-
Nypris er kr. 106 900,-,
Foretrekker F2F i Kristiansand.
Ved eventuell sending skal klokken forhåndsbetales – og risiko ved forsendelsen er kjøpers.
Skambud blir ikke besvart.
BYTTE/DELBETALING
Jeg foretrekker rent salg, men kan være interessert i bytte - fortrinnsvis i samme eller høyere prisklasse.
Alle bytteforslag vil vurderes fortløpende, men det må være nyere og velholdte modeller fra AP, Patek, Rolex, IWC, Omega eller Panerai.
Særlig interessert i ny(ere) Rolex Submariner 116613LB eller IWC Big Pilot.
REFERANSER
Selv om jeg ikke er den mest aktive selgeren her på forumet har jeg flere gode tilbakemeldinger.
Redigert: