UR
Rolex Daytona 116520 - Hvit
ALDER OG HISTORIKK
Jeg kjøpte den av kjent GG her på forumet. Klokken er tatt ut fra Askeland 03.03.2015
TEKNING TILSTAND
Som forventet av en ett år gammel Rolex. Chronoviser nullstiller seg kl.12, og pusherne er presise.
KOSMETISK TILSTAND
Normalt med bruksmerker og hairlines. En liten ding i bezel kl.4. Ingen riper i kasse eller lenke.
BOKS OG PAPIRER
Komplett med inner og ytterboks, manual, sertifikat, og hangtag.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
Ser de siste tilsvarende har gått for 94k, og prøver meg der. 90k eller bytte i noe annet spennende. Nypris er 106 900. Standard TS-oppgjør, forhåndsbetaling. Klokken befinner seg i Bergen, men kan sendes på kjøpers regning og risiko.
REFERANSER
Har flere kjøp og salg referanser her på forumet.
SALGSGRUNN
Baselworld 2016
BILDER
Rolex Daytona 116520 - Hvit
ALDER OG HISTORIKK
Jeg kjøpte den av kjent GG her på forumet. Klokken er tatt ut fra Askeland 03.03.2015
TEKNING TILSTAND
Som forventet av en ett år gammel Rolex. Chronoviser nullstiller seg kl.12, og pusherne er presise.
KOSMETISK TILSTAND
Normalt med bruksmerker og hairlines. En liten ding i bezel kl.4. Ingen riper i kasse eller lenke.
BOKS OG PAPIRER
Komplett med inner og ytterboks, manual, sertifikat, og hangtag.
FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
- Dette er utgaven MED Rolex sin Easylink løsning for rask justering av størrelse. Denne løsningen finnes ikke i de eldre 116520 modellene.
- Den lille dingen i bezel har ikke plaget meg, men om man ønsker å bytte bezel har jeg fått prisoverslag fra Askeland på 2500,- inkl. arbeid og mva.
- Ryktene skal ha det til at Rolex fader ut 116520. Fin mulighet til å kjøpe Rolex sin eneste Daytonautgave med stålbezel og In House urverk.
Ser de siste tilsvarende har gått for 94k, og prøver meg der. 90k eller bytte i noe annet spennende. Nypris er 106 900. Standard TS-oppgjør, forhåndsbetaling. Klokken befinner seg i Bergen, men kan sendes på kjøpers regning og risiko.
REFERANSER
Har flere kjøp og salg referanser her på forumet.
SALGSGRUNN
Baselworld 2016
BILDER
Redigert: