Solgt Rolex Daytona "Chocotona" 116515LN

Medlem
1. jan. 2016
Sted
Oslo
Helt strøken, sjelden og svært nydelig norskkjøpt Rolex Daytona "Chocotona" 116515LN kjøpt hos Bjerke Karl Johan februar 2014 til salgs!

Kombinasjonen rødt (Everose) 18k gull, sjokoladefarget "sunburst" skive, og sort keramisk bezel, er rett å slett ubeskrivelig nydelig. Har du lyst til å eie noe spesielt, er dette uret for deg!!

Nypris i Norge er på hele 256.750kr og med klokken følger det med en nyprisbekreftelse fra Bjerke om man ønsker å forsikre klokken i tillegg.

Nylig kommet fra en "lett" shine hos Oslo Ur-Service, samt trykktestet og godkjent på oppgitt dybde på 100m. Tilstanden på klokken er derfor å betrakte som ny! Altså ingen verdens ting å utsette på klokken. (Se bilder!)

Klokken kommer selvfølgelig komplett med boks og papirer, samt original kvittering fra kjøpsdatoen hos Bjerke.

På kjøpet følger det med en ekstra ubrukt og helt ny original sort alligator rem kjøpt hos Jørgensen Ur med en veil. pris på 5.500kr og en ubrukt og helt ny RubberB gummirem i sort farge med en veil. pris på 2500kr.

Rolex har utvidet sin internasjonale garanti fra 2 år til 3 år på klokker solgt mellom 01.07.13 og 30.06.15, så dvs. at med denne klokken så er det enda garanti til feb 2017. Og i tillegg siden klokken er norskkjøpt så gjelder også 5 års reklamasjonsfrist fra kjøpsdato iht. forbrukerkjøpsloven.

Klokken er nå SOLGT!!!

Innbytte som delbetalinger er kun aktuelt i populære Rolex modeller ellers så er jeg svært interessert i å bytte opp til Patek Philippe Nautilus modeller! Mellomlegg kan vi forhåpentligvis bli enige om.

Har mange Good Guy ref å vise til og kan ved forespørsel vise til dette via Tidssonen eller på Klokkeriet! Her handler du derfor helt trygt og problemfritt med meg!

Personlig oppmøte i Oslo er å foretrekke, men kan også sende klokken med ekspress over natten på kjøpers regning og ansvar etter forskuddsbetaling er mottatt!

Klokken oppbevares selvfølgelig ikke hjemme så visning må avtales en dag i forveien.

Henvendelser uten fullt navn og registrert telefonnummer blir ikke besvart!

Forholder meg retten til å trekke annonsen før salg om jeg finner på å ombestemme meg.

Redigert: