- Medlem
- 22. nov. 2009
Vil jeg angre på denne skiva? Kanskje vanskelig å svare på men synspunkter ønskes . Har også vurdert hvit skive tidligere men etter å ha sett champagne skiva live ble plutselig hvit skive veldig «hardt» i forhold.
Vis vedlegg 127757
Vil jeg angre på denne skiva? Kanskje vanskelig å svare på men synspunkter ønskes . Har også vurdert hvit skive tidligere men etter å ha sett champagne skiva live ble plutselig hvit skive veldig «hardt» i forhold.
Vis vedlegg 127757
Jeg liker den. Sett mange flotte bilder av @Hansaeng sin.Vil jeg angre på denne skiva? Kanskje vanskelig å svare på men synspunkter ønskes . Har også vurdert hvit skive tidligere men etter å ha sett champagne skiva live ble plutselig hvit skive veldig «hardt» i forhold.
Vis vedlegg 127757
Liker best den komboen du har valgt. Det blir for meg mer elegant når skiven har samme farge som bezelen, kontrastfarge gjør at det skjer altfor mye på modeller med gullbezel.Vil jeg angre på denne skiva? Kanskje vanskelig å svare på men synspunkter ønskes . Har også vurdert hvit skive tidligere men etter å ha sett champagne skiva live ble plutselig hvit skive veldig «hardt» i forhold.
Vis vedlegg 127757
Men, den gummiremmen daMin all time favoritt:
Vis vedlegg 127889
Ja... ikke den som er favoritt Men en klokke som kler litt variasjon og er best på lenke. Brukte den som badeklokke med Oysterflex i sommer, var suksess. Oransj får klokka til å skinne ift en sort OF, men reima er fortsatt oransjMen, den gummiremmen da