Solgt Rolex DJ

Medlem
12. feb. 2015
Sted
Oslo
Rolex Datejust vurderes at selges eller bytes men kun Rolex i bytte og penger opp fra min side.

Reference : 16030

Serial : 66*****

Year: produsert i 1981

Size: 36 mm

Movement: 3035 quickset

Dail: urskiven som sitter i er en "Silver linen dail" og har en meget flott patina på lume'n . Det med følger og med den "orginale " skiven som satt i klokken som har en lyseblå sunburst med meget fin patina og.

Case: kassen har minimale hairlines av bruk men sjenerellt meget god stand.
Har ikke polert den vid service denne gang da urmaker syns den var i meget god stand.

Glass: akkurat polert till nystand , men ser nå det er en minimal hakk i glasset kl7 som jeg skal inn og få polert innen klokken blir solgt.

Klokken går perfekt og er akkurat kommet ut fra service hos urmaker Gulbrandsen
Den 10/6 -16

Klokken kommer med original boks , papirer er borte i løpet av åren.

Pris: priset settes til 29000 Nok.

Hvisst du ikke liker prisen min kan du gi en seriøs bud på klokka , beste pris og skam bud besvares ikke då beste bud er det høyeste budet.

Klokka befinner seg i Oslo og kan møtes f2f for en handel , visst det skal sendes står kjøper for frakt og forsikring , det gjøres oppmerksom på att klokka sendes på kjøpers ansvar , ingen retur f2f! ellers retur innom 24/h etter motatt vare, Om klokka skal sendes i retur skal den vare i samme stand som motatt og ingen refund på fraktkostnader/forsikring.
Mvh Andreas

image_zps1b8aqrmf.jpeg

Redigert: