Rolex DSSD

NEI ! Dette er vel den eneste Rolexen, (dersom vi ser bort fra midsize) som garantert aldri kommer på mitt håndledd. Føles som å ha en 1 meter høy stål blokk på hånda. Den gamle SD derimot den skal jeg ha igjen engang :)

AW

DSSD vokser å vokser på meg! Utvilsomt den beste diveren på markedet per idag, IMHO!

NEI ! Dette er vel den eneste Rolexen, (dersom vi ser bort fra midsize) som garantert aldri kommer på mitt håndledd. Føles som å ha en 1 meter høy stål blokk på hånda. Den gamle SD derimot den skal jeg ha igjen engang :)

AW

Vanesak...... Det sa jeg første gang jeg så en Breitling SA. Men når jeg først kjøpte en og brukte den var den digg :D

Vanesak...... Det sa jeg første gang jeg så en Breitling SA. Men når jeg først kjøpte en og brukte den var den digg :D

Det har nok mye med hva du er vant til å bruke av klokker, jeg har aldri brukt klokker over 40mm. Men kanskje i fremtiden etter en tilvenningsperiode, at jeg også kjøper en Deapsea ;)

Som toolwatch/dykkerur så er det ikke noen andre klokker som slår den!

Regards :)
AW

Det har nok mye med hva du er vant til å bruke av klokker (...) Som toolwatch/dykkerur så er det ikke noen andre klokker som slår den!

Enig med deg der. Etter å ha lest litt mer om uret, så har jeg bare fått enda mere respekt for rolex og produktene deres. En DSSD har følgelig sneket seg inn på listen over ur som må eies før eller siden...:D

DSSD kan anbefales på det varmeste (selv om det er kaldt på bildet:D)
Har stot sett hatt den på armen siden jeg fikk den.

DSC04414.jpg

Det er flere som får den følelsen ja, uff. Blir helt urolig i kroppen jeg.

Hva synes dere om denne varianten? Må innrømme det falt i smak med litt farge på skiva.

single-red-deepsea-rolex-sea-dweller-watch.jpg

Den var utrolig barsk, men koster vel fort hvertfall dobbelt så mye som orginalen.