Rolex er definitivt harry

Forøvrig tror jeg det er et litt særnorsk fenomen at Rolex er "politisk ukorrekt".
I USA, Storbritannia, Frankrike og ikke minst Italia, regnes det som et tegn på god smak og ikke minst positiv sosial status.

I USA er det også positiv sosial status om dama de viser frem musa si, og det havner på trykk
I England er det sosial status å være sykt fisefin og nedlatende.
I Frankrike er det sosial status å ha dø mens du elsker med din skammelig unge elskerinne.
I Italia er det sosial status å pule horer til hverdags.

God visuell smak handler om evnen til å visuelt fremtre på en slik måte du selv ønsker å bli oppfattet. Man kan imho ikke kalle mink-kåpe for dårlig smak. Men om man ser noen måte opp med minkkåpe, joggesko og kansje sånn navle-topp under så blir det fort noe annet... Med mindre man da er på et pimp and hoe party, og dette da selvfølgelig er god smak i henhold til kontekst

Jaha? Kjøpte hun den der? Jeg var på samme fly som Lunde m/familie forrige lørdag og prøve desperat å se hvilken klokke hun hadde på seg.. Forøvrig har han den samme enda :)

Hun har flere svært dyre Rolexer. Det har for øvrig han også.

"Harry" et ord som ikke finnes i svenske språket og er vanskelig å oversette, men som jeg skjönnt det et ord som skall påvirke folk å synes att en spesiell individ ikke er akkseptert av den större folkemengden grunnet denne individ önsker frambringe sin individualitet (god smak eller dårlig smak)
Alltså indirekt påvirke noen å bli del av den grå massen:( og kun bli brukere av seiko og omega klokker

"Harry" et ord som ikke finnes i svenske språket og er vanskelig å oversette, men som jeg skjönnt det et ord som skall påvirke folk å synes att en spesiell individ ikke er akkseptert av den större folkemengden grunnet denne individ önsker frambringe sin individualitet (god smak eller dårlig smak)
Alltså indirekt påvirke noen å bli del av den grå massen:( og kun bli brukere av seiko og omega klokker

Ta deg en tur til Strømstad rundt påsketider, så får du et godt inntrykk av hva "Harry" er for noe ;)

Harry, Rånere, etc...

Two hillbillies walk into a restaurant. After ordering their cornbread and beans, they talk about the latest addition to their junkyard business.

Suddenly, a woman at a nearby table, who is eating a sandwich, begins to cough. After a minute or so, it becomes apparent that she is in real distress.

One of the hillbillies looks at her and says “Kin ya swallar?” The woman shakes her head no.

“Kin ya breathe?” The woman begins to turn blue and shakes her head no.
The hillbilly walks over to the woman, lifts up the back of her dress, yanks down her drawers and quickly gives her right butt cheek a lick with his tongue.

The woman is so shocked that she has a violent spasm and the obstruction flies out of her mouth. As she begins to breathe again, the hillbilly walks slowly back to the bar.

His partner says, “Ya know, I’d heerd of dat dere ‘Hind Lick Maneuver’, but I ain’t never seed nobody do it.”

images

images

images

images

images

Harry=vulgær. Vulgær=alminnelig eller vanlig eller ordinær.
Det eneste ordinære med Rolex er alle fakene...

stolt harry

ble handlet inn en explorer igår mandag. synes det er greit og være harry jeg. og med en rolex fra før blir jeg vel dobbelt harry.shit men la gå:D

Jeg kunne godt tenkt meg flere av Rolex-modellene, og har et spørsmål til dere som har Rolex: får dere ofte spørsmål om den er ekte? Og blir folk i så tilfelle overbevist når man svarer ja, eller blir mistanken hengende?

Det har faktisk aldri skjedd.
Så derfor er det vel rimelig å anta at de fleste som ser meg med en Rolex tenker at den være fake i og med at den sitter på armen til en tulling som meg.:mrgreen:

Det har faktisk aldri skjedd.
Så derfor er det vel rimelig å anta at de fleste som ser meg med en Rolex tenker at den være fake i og med at den sitter på armen til en tulling som meg.:mrgreen:
He,he...liker den mixen med selvironi og selvbedrag;)....

Har fått spørsmål en gang, svarte naturligvis at den var ekte. Han som spurte fortalte selv om en DJ han hadde fått av sin får som hadde kjøpt den i midtøsten på 60-70 tallet mens han var offshore. Artig.

Jeg kunne godt tenkt meg flere av Rolex-modellene, og har et spørsmål til dere som har Rolex: får dere ofte spørsmål om den er ekte? Og blir folk i så tilfelle overbevist når man svarer ja, eller blir mistanken hengende?

Nei, har aldri fått det spørsmålet. Jeg beveger meg ikke i sosiale kretser som er opptatt av klokker som statussymbol, tror ikke noen legger merke til hva jeg har på hånden i det hele tatt. Det kan hende noen jobbforbindelser har tenkt tanken, men i så fall er de for høflige til å stille slike spørsmål. Mine venner og kolleger vet godt at jeg er en spinnvill klokkenerd og at alt jeg går med er ekte :D

Jeg har fått det spørsmålet et par ganger, kun fra vilt fremmede. Den ene gangen var på en bar, hvor en fyr som tydeligvis hadde litt greie på slikt noe så LV-en min, og kommenterte at den neppe var ekte, "sirklene på timeindikeringene på skiva er for store". Jeg hadde montert på sort bezel for anledningen...

Den ene gangen var på en bar, hvor en fyr som tydeligvis hadde litt greie på slikt noe så LV-en min, og kommenterte at den neppe var ekte, "sirklene på timeindikeringene på skiva er for store". Jeg hadde montert på sort bezel for anledningen...

Hva gjorde du da?
Drakk opp ølen hans, klappa'n i gølvet, og dro hjem med dama hans?;)

Da tenker jeg han lærte seg leksa si ja...:p