Hva gjorde du da?
Drakk opp ølen hans, klappa'n i gølvet, og dro hjem med dama hans?
Da tenker jeg han lærte seg leksa si ja...
Haha, akkurat det der hadde faktisk vært dritkult å fått til en eller annen gang
Hva gjorde du da?
Drakk opp ølen hans, klappa'n i gølvet, og dro hjem med dama hans?
Da tenker jeg han lærte seg leksa si ja...
Jeg kunne godt tenkt meg flere av Rolex-modellene, og har et spørsmål til dere som har Rolex: får dere ofte spørsmål om den er ekte? Og blir folk i så tilfelle overbevist når man svarer ja, eller blir mistanken hengende?
Uenig.
Det er kun high-end produkter som vises frem i egenskap av å være dyre, som er harry.
Eksempelvis er det griseharry å gå med Amani-dress med merkelappen med vilje sittende igjen på ermet, mens det aldri kan være harry å gå med skreddersydd dress fra Savile Row til 5 ganger prisen.
Man kan beundre en gjenstand til halvannen formue, og samtidig synes at en annen gjenstand til relative småpenger er harry. Jeg tror aldri jeg har tenkt "harry" om en gjenstand jeg gjerne skulle eid selv.
Ja, det er de som kjøper Rolex for status.
Det er nok en mix av ingredienser som gjør at mange synes Rolex er harry. Sjalusi er kanskje en av dem?
Ninja edit: ser at post counten min indikerer verdens beste chronograph verk
7750?
9300?
Ser dog på profilen at det tilsynelatende er 4130-something.
Sent fra TapaTalk
Haha, akkurat det der hadde faktisk vært dritkult å fått til en eller annen gang
Har ikke blitt kalt harry enda, men en venninne mente jeg var kvalm som gikk med Rolex...
Det er jo gøy å provosere også tenker jeg. Bedre det enn at folk er helt likegyldige. Kanskje kan man lære dem en ting eller to om ur også! Jeg synes det er utrolig gøy å se hvordan folk oppfatter de ulike merkene og hvilke assosiasjoner folk har. Jens S slår meg ikke som en Rolexmann(!). Artig å vist hvorfor han valgte Rolex. Hvilken modell har han?
Er vi sikre på at Jens bærer Rolex? Jeg tror ikke det stemmer.