Er vi sikre på at Jens bærer Rolex? Jeg tror ikke det stemmer.
Ang Jens, så er det diskutert tidligere, i spottetråden:
http://www.tidssonen.no/forum/f8/klokkespotting-86/index94.html#post47341
uuups! Hehe, jeg mener jeg så noen skrive at Jens hadde Rolex i en annen tråd. MY BAD! Det hadde ikke blitt helt riktig nei. Hadde egentlig sett for meg Jens ha en eldre Tissot quartz eller Fossil.
Hehe, det var meg som nevnte Jens med Rolex. Det er nok lett å bli lurt av de bildene jeg har sett på tv, det så nemlig ut som en Oysterlenke på den klokken. På dårlige tv-bilder som flasher forbi på skjermen (gjerne uten HD) er det ikke så lett å se forskjell på lenken til AquaTerra og Oysterlenken, som går igjen på flere Rolex-modeller. Den Rolex som kanskje ligner mest på denne, er Oyster Perpetual eller AirKing. Så ikke ut som det var noen datovindu på klokken til Jens heller, men ut fra hvordan viserne ser ut, så er det nok en Omega ja. Finnes AquaTerra uten dato?
Forresten rart at ikke Jon-Arne Riise hadde hoppet på Rolex da han var på topp (finansielt): han hadde jo et Jacob & Co ur med 5 tidssoner (denne er quartz!!!) på tv, og sa det kostet 100.000 kr (må være en 5-6 år siden).
Vel, om Jon-Arne Riise hadde kjøpt et Patek-ur, hadde selv det vært Harry
Husker forresten at jeg leste en gang at Maradona hadde blitt stoppet på en flyplass i Italia, med en Rolex på hver arm! Senere har han figurert i pressen (blant annet i fotball-VM for 2 år siden) med en Hublot på hver arm. Hublot hadde jo laget en signaturmodell for Maradona. Han unnskyldte seg med at han måtte vite hva klokka var hjemme i Argentina, slik at han ikke ringte familien sin midt på natta. Rart at Hublot ikke laget en GMT-modell til han, hvis han hadde behov for flere tidssoner
For øvrig ble Jonas Gahr Støres klokke nevnt i et Dagblad-intervju: "Jonas Gahr Støre ser på sitt Swatch-ur i plast, rasket med fra en eller annen flyplass".
Day-Date President, faktisk.Tony Soprano har vel helgull datejust mener jeg å huske- Han kler det jo utmerket! Han er jo "gangster-harry".
Jeg innbiller meg Fredriksen er spottet med en Sub eller SD?Mon tro hva John Fredriksen bruker Patek?
Jeg så Tshawe på Sommeråpent. Da hadde han en blå Sub platina så det ut som. I mine øyne er han ganske harry, så det var jo litt trist.
Denne er i hvittgull, men poenget ditt er reddet
Day-Date President, faktisk.
Jeg innbiller meg Fredriksen er spottet med en Sub eller SD?
edit: Fredriksen har Sub eller DSSD, ser det ut til ja.
Dette jeg liker med sonen; Her får man svar på tiltale! Off-topic, men hvilken datejust er det Patrick Bateman i American Psycho bruker? Sett 16233, men klarer ikke finne ut med hvilken skive!
"Champagne tapestry dial" sier de her: The Classic Rolex Datejust - Patrick Bateman's Choice
Har ikke blitt kalt harry enda, men en venninne mente jeg var kvalm som gikk med Rolex...
Jeg har aldri sett Stoltenberg med Rolex. Har sett ham "live" på Hvaler fra tid til annen, da går han som oftest uten. Tror jeg har sett ham én gang med klokke, da hadde han den hvite som antagelig er en Omega.
For øvrig ble Jonas Gahr Støres klokke nevnt i et Dagblad-intervju: "Jonas Gahr Støre ser på sitt Swatch-ur i plast, rasket med fra en eller annen flyplass".
Jonas er glad i plastur fra swatch og Rimi, han har null interesse for ur. Litt synd, men sånn er det bare.