Rolex(er) på finn.no Er ikke dette billig?

Synes det var ganske gjengse priser jeg? Datejuster på Finn er ofte overpriset, men det betyr ikke at de går får pålydende. Hyggelig sett for et par, det må jeg si :) Selv om jeg kanskje ikke akkurat ville valgt den fargen til meg selv ...

Hvorfor selger han klokker med verditakst på ca 90k til 30k?

Synes det lukter litt fishy... Er det bare av markedsføringen, eller snakker vi mulig fake?

Det eneste fishy der er vel de lakserøde skivene :) Verditakst fra urmaker sier lite og ingenting om markedsverdien. De forteller vanligvis hva en tilsvarende klokke ville kostet idag. Det er derfor man på Finn ofte ser lommeur eller eldre gullur til priser mange ganger høyere enn markedet vanligvis betaler, og derfor de samme urene forblir usolgt. Jeg synes 16k for en datejust med jubilee-lenke og litt ukurant skive ihvertfall ikke er for billig.

Det eneste fishy der er vel de lakserøde skivene :) Verditakst fra urmaker sier lite og ingenting om markedsverdien. De forteller vanligvis hva en tilsvarende klokke ville kostet idag. Det er derfor man på Finn ofte ser lommeur eller eldre gullur til priser mange ganger høyere enn markedet vanligvis betaler, og derfor de samme urene forblir usolgt. Jeg synes 16k for en datejust med jubilee-lenke og litt ukurant skive ihvertfall ikke er for billig.

Naulig nok, det er stor forskjell på opplevd verdi og markedsverdi, takk for innspill. Hadde passet meg og samboern bra tror jeg :)

Angående pris så synes jeg ikke akkurat at de er underpriset, er vel heller normalpris + litt til.

Ser ut som om det er samme selger på denne også...:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23965571

Etter Datejusthistorien min litt tidligere i år, har jeg blitt noe mer naturlig skeptisk i bruktmarkedet- og stusser litt på at han operer med forskjellige telefonnumre i annonsene.

Sier ikke med dette at det er noe muffins her - et kjapp sjekk på google viser at han driver med bruktbilsalg på Ensjø - og da er det kanskje vanlig med flere telefoner?

Angående pris så synes jeg ikke akkurat at de er underpriset, er vel heller normalpris + litt til.

Ser ut som om det er samme selger på denne også...:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=23965571

Etter Datejusthistorien min litt tidligere i år, har jeg blitt noe mer naturlig skeptisk i bruktmarkedet- og stusser litt på at han operer med forskjellige telefonnumre i annonsene.

Sier ikke med dette at det er noe muffins her - et kjapp sjekk på google viser at han driver med bruktbilsalg på Ensjø - og da er det kanskje vanlig med flere telefoner?

Ja utolig hva man finner ut om folk bare ved noen tastetrykk, men bruktbilselgere er jo ikke best kjent for å ha hvitt mel i posen :p uten at jeg skal dømme noen...

Det kan godt være mannen er seriøs, er man i tvil kan vel en AD bekrefte ekthet? ;)

Tilfeldigvis satt jeg ved siden av en kar med akkurat denne Datejusten på bussen i dag morges, den tok seg riktig bra ut til dress og lyseblå skjorte. Uten at det blir noe lakserosa skive på meg med det første. Men det kan funke.

Kona har en boy's size med lakserosa skive. Knalltøft! Skulle gjerne hatt en slik jeg og, men det måtte bli i tillegg til iom at det er svært avhengig av hvilke klær man bærer (som mann i alle fall). Da står nok dessverre flere før på listen...