Selger en Rolex Explorer II polar 216570. Klokken kommer med boks og takst fra urmaker Heier, ikke andre papirer. Klokken har blitt brukt (nesten) som en Explorer skal, det vil si til det meste, så den har noe bruksmerker her og der. Dog har den ingen stygge riper eller hakk, og kan gjerne sende over flere ferske bilder hvis det er ønskelig
Jeg har hatt den i overkant av et år, og har ikke hatt problemer med gangreserve eller avvik.
Fortrinnsvis rent salg, men kan vurdere innbytte i prisklassen 50k og nedover. F.eks. Pelagos, BB58 eller noe fra JLC.
Ser ut til at Polar med full pakke ligger på ca 125k på Finn, så legger meg godt under på 110k. Mener du det er for mye er du velkommen til å gi et bud
—— setter ned til ny pris 105k ——
Jeg har hatt den i overkant av et år, og har ikke hatt problemer med gangreserve eller avvik.
Fortrinnsvis rent salg, men kan vurdere innbytte i prisklassen 50k og nedover. F.eks. Pelagos, BB58 eller noe fra JLC.
Ser ut til at Polar med full pakke ligger på ca 125k på Finn, så legger meg godt under på 110k. Mener du det er for mye er du velkommen til å gi et bud
—— setter ned til ny pris 105k ——
Redigert: