- Medlem
- 7. mai 2014
Hei,
Vurderer salg av min favoritt Rolex. Dette er den modellen, jeg mener, gir mest for pengene spesielt på bruktmarkedet. Dato, GMT og en skikkelig tool watch look.
Merke, modell og år:
Rolex Explorer 216570 fra 2012. Servet i januar 2018
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Handlet i Hong Kong i 2012 og jeg er 3. eier. Det er tydelig å se at den er sparsomt brukt, og den er i så måte relativt strøken. Noen hairlines finnes, som seg hør og bør på en Explorer.
Den sorte skiven skiller den ut fra alle Polar modellene der ute, og gjør den meget anvendelig, i mine øyne.
Dokumentasjon og historikk:
Alt fra da den var ny følger med. MVA papirer er i følge tidligere eiere borte, men jeg har forsikringstakst fra urmaker. Den har nettopp gjennomgått en full service, så den er som ny mekanisk.
Øvrig informasjon:
Følger med en flott brun NATO i skinn, som kler den veldig godt.
Sted:
F2F i Oslo eller EON på kjøpers regning.
Pris eller bytteverdi:
53 000,- Dette gjør den vel til Norges billigste 216570 i dagens marked.
Ingen skambud, vær så snill.
Har masse fine bilder, men de er for store for forumet. Send meg en PM så sender jeg flere bilder!
Vurderer salg av min favoritt Rolex. Dette er den modellen, jeg mener, gir mest for pengene spesielt på bruktmarkedet. Dato, GMT og en skikkelig tool watch look.
Merke, modell og år:
Rolex Explorer 216570 fra 2012. Servet i januar 2018
Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand:
Handlet i Hong Kong i 2012 og jeg er 3. eier. Det er tydelig å se at den er sparsomt brukt, og den er i så måte relativt strøken. Noen hairlines finnes, som seg hør og bør på en Explorer.
Den sorte skiven skiller den ut fra alle Polar modellene der ute, og gjør den meget anvendelig, i mine øyne.
Dokumentasjon og historikk:
Alt fra da den var ny følger med. MVA papirer er i følge tidligere eiere borte, men jeg har forsikringstakst fra urmaker. Den har nettopp gjennomgått en full service, så den er som ny mekanisk.
Øvrig informasjon:
Følger med en flott brun NATO i skinn, som kler den veldig godt.
Sted:
F2F i Oslo eller EON på kjøpers regning.
Pris eller bytteverdi:
53 000,- Dette gjør den vel til Norges billigste 216570 i dagens marked.
Ingen skambud, vær så snill.
Har masse fine bilder, men de er for store for forumet. Send meg en PM så sender jeg flere bilder!