Etter en kort periode på finn.no ble jeg til slutt lei av innbytte i plenklippere, parti av robotstøvsugere og finurlige gjeldsbrev.
Så da legger jeg den inn her (hvor den skulle vært fra start..).
Velholdt eksemplar Rolex Explorer II 16570 fra 1998.
"Swiss" only skive som kun ble produsert i en kort periode sent 1998 til 1999, så med andre ord en sjelden variant.
Kassen har fremdeles tykke og fine lugs.
Normal bruksslitasje og en liten ding på glasset ved klokken 6.
Holder tiden sin godt, < 2 sekunder.
Er i rotasjon med annet ur, men brukes ukentlig.
Servicehistorikk ukjent, men tydelig ivaretatt fra tidligere (ref. Lervik ur i 2020) - dog kan ikke garantere service.
Trykktestet OK hos Lervik 12.10.2020 se vedlagt bilde.
Følger også med en tidligere tilstand-og verdivurdering fra forrige eier.
Medfølger som på bilder: Dustbag Inner og ytterboks Tilstand/verdirapport Trykktest fra 2020.
Det er primært rent salg som er av interesse, men et spennende bytte (ROLEX) eller bud er hjertelig velkommen.
Ønsker og holde seriøsitet og sikkerhet rundt salg så oppgi fullt navn og telefonnummer ved henvendelse.
Kan sendes med EON med betaling på forhånd eller møtes i Bergens området.
Prisendring 10.10.21.
Pris: 85.000,-
Så da legger jeg den inn her (hvor den skulle vært fra start..).
Velholdt eksemplar Rolex Explorer II 16570 fra 1998.
"Swiss" only skive som kun ble produsert i en kort periode sent 1998 til 1999, så med andre ord en sjelden variant.
Kassen har fremdeles tykke og fine lugs.
Normal bruksslitasje og en liten ding på glasset ved klokken 6.
Holder tiden sin godt, < 2 sekunder.
Er i rotasjon med annet ur, men brukes ukentlig.
Servicehistorikk ukjent, men tydelig ivaretatt fra tidligere (ref. Lervik ur i 2020) - dog kan ikke garantere service.
Trykktestet OK hos Lervik 12.10.2020 se vedlagt bilde.
Følger også med en tidligere tilstand-og verdivurdering fra forrige eier.
Medfølger som på bilder: Dustbag Inner og ytterboks Tilstand/verdirapport Trykktest fra 2020.
Det er primært rent salg som er av interesse, men et spennende bytte (ROLEX) eller bud er hjertelig velkommen.
Ønsker og holde seriøsitet og sikkerhet rundt salg så oppgi fullt navn og telefonnummer ved henvendelse.
Kan sendes med EON med betaling på forhånd eller møtes i Bergens området.
Prisendring 10.10.21.
Pris: 85.000,-
Vedlegg
Redigert: