På sensommeren i år var jeg på ferie i Zürich sammen med et knippe lovende typer. Der var det også over en million tilreisende denne helgen som hadde kommet for å danse til techno og ruse seg på all verdens tenkelige kjemiske og organiske sammensetninger. Vi skulle bare på roadtrip gjennom alpene med spennende biler, så ble relativt hypnotisert av et av verdens største technoparader. Det var her jeg skulle treffe på en svært talentfull transvestitt, talentfull i den forstand at hin kunne avledningkunst til fingerspissene. Han/hun klarte å lirke av meg min elskede Explorer uten at jeg en gang tenkte tanken på at det kunne skje, i løpet av sekunder var jeg tidløs og forvirret i en stor og ukjent by.
Siden har livet mitt ikke vært det samme, venstre armen har gått fra å være bæreren av den hellige Explorer til bli så å si ubrukelig. Det er jo ingen hemmelighet at det aller meste håndteres gjennom høyre armen - for oss høyrehendte. Nå trenger jeg hjelp til å gjennopprette selvtilliten til min venstrevridde politisk ukorrekte atpåklatt. Har du eller kjenner du noen som har en 216570 med svart skive som de skulle tenke at trenger et nytt hjem? Ta kontakt, så kan vi kanskje komme til en enighet og bytte penger mot gjenoppreist ære.
Siden har livet mitt ikke vært det samme, venstre armen har gått fra å være bæreren av den hellige Explorer til bli så å si ubrukelig. Det er jo ingen hemmelighet at det aller meste håndteres gjennom høyre armen - for oss høyrehendte. Nå trenger jeg hjelp til å gjennopprette selvtilliten til min venstrevridde politisk ukorrekte atpåklatt. Har du eller kjenner du noen som har en 216570 med svart skive som de skulle tenke at trenger et nytt hjem? Ta kontakt, så kan vi kanskje komme til en enighet og bytte penger mot gjenoppreist ære.