Solgt Rolex Explorer II Polar 216570 42mm - Kjøpt Mai 2013

Guybrush Threepwood

Støttemedlem
Medlem
4. mars 2011
Sted
Lier
Har en Rolex Explorer II for salg i ekstremt pen stand. Den ble tatt ut fra norsk butikk i mai 2013 av meg og har vært brukt i rotasjon med andre ur siden da ( Låste den til og med i safen før jeg dro på sommerferie :cool: ). Det er noen små hairlines her og der og jeg vil si at den ligger på rundt 98-99% i forhold til ny stand. Klokken går helt smooth og den kommer selvfølgelig med alt av tilbehør. Den kommer faktisk med både ny og gammel type booklet, var nerd nok til å bestille den gamle typen på eBay bare fordi det var kult å ha, er jo noen andre pressebilder i den :mrgreen: Kronen liner seg opp høvelig perfekt og klokken har vel alt det man kan drømme om at en brukt Explorer skal ha. Jeg slenger også med to natoer som begge er 21mm og derfor passer perfekt og ikke minst en Hirsch Alligator med hvit søm som kostet et par tusen som passer klokken helt utmerket.

At jeg selger denne fører vel med seg at verden ikke står til påske :mrgreen:
Som fun fact kan jeg nevne at jeg fikk A på 3 eksamener da jeg hadde denne på, så er ingen tvil om at klokken bringer hell og lykke, hehe. Snikskryting.

Har flust av good guy-referanser her på TS så her handler du kjapt, trygt og hyggelig :cool:

42K

Redigert: