Rolex = flippemateriale?

jsf

Medlem
23. okt. 2009
Sted
Oslo
Morn!

Sitter her og blar igjennom kjøp/salg siden og kommer over 5 annonser på rad av Rolex-klokker. Er det slik at dere (heldige) eiere av Rolex, ender opp med å flippe de for noe annet? Eller er det bare vanvittig mye Rolex ute å går på dette forumet her?

Ikke at det er dumt for min del heller i fremtiden, men :p

Edit: Ser jo nå at de 5 annonsene var fra 2 personer samlet, så tydeligvis er det personer her inne med for mange Rolexer :D

Jeg var så heldig å få lov til å flippe noen Rolex mot et annet ur her for en god ukes tid siden, og den nye eieren ville vel egentlig bare ha inn stål. Tror derfor det er litt kunstig høy tilgang på brukt Rolex nå.

Rolex er knallfett, og ikke noe man flipper sånn helt uten videre. (med mindre klokken man flipper mot er en grail!)

Ja, det stemmer nok. 3 av disse er mine og hadde jeg ikke hatt "nok" Rolex selv skulle jeg gjerne beholdt de. Men dobbelt sett trenger jeg ikke...:p

Ja, denne plutselige og voldsomme tilgangen til Rolex klokker her på TS er ikke hverdagskost.

Vil benytte anledningen til å kommentere alle de sinnsykt fete klokkene som er lagt ut på salgs-forumet i det siste.:eek:
Det har jo tatt helt av...:confused:
Jeg holder på å bli gal hver gang jeg kikker inn der. Hva er det som skjer her inne?

Det har jo tatt helt av...:confused:
Jeg holder på å bli gal hver gang jeg kikker inn der. Hva er det som skjer her inne?

Helt enig, jeg prøver og sette meg "klokkemål" og jobbe mot de. Men hver gang
jeg er på kjøp og salg forumet har jeg lyst til å sende en haug med PM og tømme
kontoen;) Noen ganger blir jeg rett og slett glad at klokker blir solgt før jeg rekker
og sette igang tankeprosessen..

Noen ganger blir jeg rett og slett glad at klokker blir solgt før jeg rekker
og sette igang tankeprosessen..

+1 - faktisk snakker vi svært ofte hvor det dukker opp klokker på k&s som jeg gjerne skulle kjøpt, hvor flippefot og visa vibrerer av ekstase, men hvor en annen heldiggris sikrer seg objektet. Og da blir jeg nesten litt glad, for klokken blir ihvertfall innen familien, og kontoen min er like hel :)

+1 - faktisk snakker vi svært ofte hvor det dukker opp klokker på k&s som jeg gjerne skulle kjøpt, hvor flippefot og visa vibrerer av ekstase, men hvor en annen heldiggris sikrer seg objektet. Og da blir jeg nesten litt glad, for klokken blir ihvertfall innen familien, og kontoen min er like hel :)

hør hør! :D Fantastisk mye som blir flippet rundt på kjøp/salg. Da gjelder det bare å smøre seg med tålmodighet til lommeboken tillatter et kjøp der!

Ta en prat med den ukronede rolexflippekongen Kjersem:p,

Forøvrig må dere ikke klage over at det endelig dukker opp noen rolexer på salgssiden, grip heller sjansen da alle disse går før eller siden :cool: