ROLEX GMT-MASTER II 16760 - aka. «Fat Lady»/«Sophia Loren».
Jeg la først ut denne med et ønske om bytte. Nå vil jeg imidlertid selge den da jeg har en veldig klar idé om hva jeg vil ha inn.
Klokken er fra 1986, mens jeg kjøpte den i september i fjor av en av de største good guyene her på TS . Det som følger med er:
- klokken med jubileelenke
- inner og ytterboks
- to brosjyrer (en om Rolex' sortiment og en om garanti)
- plastlommen garantikortet lå i
- et visittkort fra Alf Lie
- verditakst fra Tidemann fra september 2013 (så du kan forsikre den med en gang )
- ekstra pepsi bezelinsert (brukt)
- ekstra coke bezelinsert (ny)
Ang. historien til klokken skriver han jeg kjøpte den av følgende:
Her er noen mer eller mindre vilkårlige bilder jeg fant akkurat her og nå. Kan evt. sende noen flere/andre bilder hvis du er interessert.
Jeg la først ut denne med et ønske om bytte. Nå vil jeg imidlertid selge den da jeg har en veldig klar idé om hva jeg vil ha inn.
Klokken er fra 1986, mens jeg kjøpte den i september i fjor av en av de største good guyene her på TS . Det som følger med er:
- klokken med jubileelenke
- inner og ytterboks
- to brosjyrer (en om Rolex' sortiment og en om garanti)
- plastlommen garantikortet lå i
- et visittkort fra Alf Lie
- verditakst fra Tidemann fra september 2013 (så du kan forsikre den med en gang )
- ekstra pepsi bezelinsert (brukt)
- ekstra coke bezelinsert (ny)
Ang. historien til klokken skriver han jeg kjøpte den av følgende:
For hele denne herligheten ønsker jeg 33.500,-. Hvis det er noe av det medfølgende du ikke ønsker (f.eks. en av bezelinsertene) kan vi evt. snakkes om en litt lavere pris.Klokken har hatt service i løpet av de siste år, jeg har ikke rukket å time den. MEN, jeg fikk klokken i innbytte i dag fra en urmaker, så her er alt på stell.
Kassen ser for meg tilnærmet upolert ut. Den er ikke helt strøken, men den har tykke fine lugs og ingen skjemmende hakk eller riper.
Serienummer og modellnummer er som nygravert, så klokken er behandlet meget pent. Jeg kjenner historien på denne siden den ble kjøpt ny hos Alf Lie.
Den har bare hatt én eier, og han kjøpte den ny i 20-årsgave til seg selv hos Alf Lie. Jeg fikk inntrykk at av dette var noe han hadde gledet og spart til lenge. Av uforståelige grunner valgte han nå og selge den videre, og han fikk da hjelp av sin venn som er urmaker til det og han byttet den med meg.
Her er noen mer eller mindre vilkårlige bilder jeg fant akkurat her og nå. Kan evt. sende noen flere/andre bilder hvis du er interessert.
Redigert: