Norsk, helt komplett og hentet fra service fredag 23/8-2019. Den har dermed 2 års garanti.
Selges til høystbydende over 110.000,-, eller byttes.
Usedvanlig pen 1998 Pepsi.
«Swiss only» dial som kun ble produsert i 2 år.
Tett på strøken. Kun et lite merke på nedre høyre lug. Kan skimtes på bildene.
Kjøpt ny hos Saastad ur 10/12-1998.
Jeg kjøpte den av forrige eier med Askeland i Stavanger som mellommann.
Komplett med:
Ønsker rent salg eller bytte i Submariner 16610 tilsvarende «norsk» - fortrinnsvis med aktiv garanti etter service, slik som min. Setter byttepris til 105.000.
Selges helst F2F i Oslo-området, med straksbetaling eller vipps på stedet. Penger på konto før bytte/salg, ingen unntak, mao.
Dersom kjøper foretrekker ekspress forsendelse så skal jeg ikke protestere så fremt det er penger på konto og kjøper påtar seg alt ansvar og risiko.
PM meg med seriøst bud, spørsmål eller hva det måtte være. Dette er mitt første salg her på TS, og jeg skal gjøre mitt ytterste for GG-referanse.
Selges til høystbydende over 110.000,-, eller byttes.
Usedvanlig pen 1998 Pepsi.
«Swiss only» dial som kun ble produsert i 2 år.
Tett på strøken. Kun et lite merke på nedre høyre lug. Kan skimtes på bildene.
Kjøpt ny hos Saastad ur 10/12-1998.
Jeg kjøpte den av forrige eier med Askeland i Stavanger som mellommann.
Komplett med:
- Innerboks
- Ytterboks
- 2 ekstra ledd
- Sertifikat
- Kalender
- Instruksjonshefter
- Dokumentasjon på service og garanti
Ønsker rent salg eller bytte i Submariner 16610 tilsvarende «norsk» - fortrinnsvis med aktiv garanti etter service, slik som min. Setter byttepris til 105.000.
Selges helst F2F i Oslo-området, med straksbetaling eller vipps på stedet. Penger på konto før bytte/salg, ingen unntak, mao.
Dersom kjøper foretrekker ekspress forsendelse så skal jeg ikke protestere så fremt det er penger på konto og kjøper påtar seg alt ansvar og risiko.
PM meg med seriøst bud, spørsmål eller hva det måtte være. Dette er mitt første salg her på TS, og jeg skal gjøre mitt ytterste for GG-referanse.
Redigert: