Solgt Rolex GMT Master II Coke 16710 Norsk Komplett - Oppdatert

Medlem
10. nov. 2014
Innlegg
3
Sted
Stavanger
Ønsker du et unikt eksemplar i samlingen din? Jeg vurderer salg av en komplett og helt strøken Rolex GMT Master II på Jubiléelenke, opprinnelig solgt hos Urmaker Bjerke i 1993 med serienummer X632.

Klokken har vært en safequeen i mange år før jeg kjøpte den av en GG på TS som har brukt den noen få ganger. Jeg har brukt denne forsiktig i rotasjon med andre ur og den fremstår derfor så godt som strøken, upolert siden ny og noen mindre uunngåelige hairlines med fortsatt klistremerke på baklokket. Jubiléelenken er utrolig stram og fin uten tegn til slark.

Det følger med alt av papirer, dobbel boks, tags, brosjyrer, kalender, etui, instruksjonsbok og flere ledd til å utvide lenken. Alt er originalt og fra kjøpsdato. Du får også med på kjøpet en Pepsi service insert og i tillegg Rolex AD service i 2015 med garantikort. Bildet er tatt av meg av klokken som er til salgs, flere bilder kan sendes på forespørsel og seriøse henvendelser.

Dessverre ingen bytter denne gang. Det er tungt for meg å vurdere å gi slipp på denne, men med riktig pris og riktig kjøper vil jeg selge den. Ta kontakt PM om du er interessert.

Besiktigelse og overlevering kan arrangeres F2F i Stavanger og evt. Bergen/Oslo med litt planlegging.

P1000371_zpsfwol54fu.jpg


Komplett_zpsezvwtnsl.jpg


Crown_zpsic7z4mr1.jpg


Kasse_zps7h6fxqxa.jpg


Sharp%20unploshed%20lugs_zpsa3u5hrj5.jpg


Caseback_zpstderknzh.jpg


Lenke_zpszmsxzfdq.jpg


Dial_zpsxzy7da5i.jpg
 
Redigert: