Ønsker du et fantastisk samleobjekt i samlingen din? Jeg vurderer salg av en komplett og strøken Rolex GMT Master II "Coke" på Jubiléelenke, opprinnelig kjøpt hos Urmaker Bjerke i 1993. Klokken har ligget i en safe i over 20 år og har kun vært brukt et par ganger. Den fremstår derfor helt strøken med minimale hairlines og fortsatt klistremerke på baklokket. Jeg har aldri sett et så pent eksemplar. Lenken er stram og fin uten tegn til slark. Det følger med alt av papirer, dobbel boks, tags, brosjyrer, kalender, etui, instruksjonsbok og flere ledd til å utvide lenken. Alt er originalt og fra kjøpsdato. Alle bilder er tatt av meg av klokken som er til salgs. Den har vært brukt et par ganger på flettet rem for å skåne lenken.
Jeg har flere bud på 50.000 kroner og velger derfor å selge denne til høyeste bud over 50.000. Det er tungt for meg å vurdere å gi slipp på denne, men med riktig pris og riktig kjøper vil jeg selge den. Besiktigelse av klokken kan avtales. Jeg oppbevarer ikke denne hjemme, så vi må planlegge litt. Ta kontakt om du er interessert. Skambud er unødvendig da jeg har sterke bud fra før.
Jeg kan vurdere bytte i andre Rolex, Patek Philippe, Audemars Piguet, Universal Geneve eller andre high end ur, men de bør være i god stand og mest mulig komplett.
Bilder finner du her:
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=67552937&ref=ads&myad=67552937
Jeg har flere bud på 50.000 kroner og velger derfor å selge denne til høyeste bud over 50.000. Det er tungt for meg å vurdere å gi slipp på denne, men med riktig pris og riktig kjøper vil jeg selge den. Besiktigelse av klokken kan avtales. Jeg oppbevarer ikke denne hjemme, så vi må planlegge litt. Ta kontakt om du er interessert. Skambud er unødvendig da jeg har sterke bud fra før.
Jeg kan vurdere bytte i andre Rolex, Patek Philippe, Audemars Piguet, Universal Geneve eller andre high end ur, men de bør være i god stand og mest mulig komplett.
Bilder finner du her:
http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=67552937&ref=ads&myad=67552937