Solgt Rolex GMT-Master II (solgt)

Medlem
26. juni 2021
Sted
Bergen
Rolex GMT-Master II ref. 116710LN "Lunette Noir" fra 2007 vurderes solgt ettersom noe annet er på vei inn.

Klokken fremstår i meget god stand og kommer rett fra full service hos Urmaker Bjerke (juni 2024).

Kanter og lugs er skarpe og fine og klokken fremstår pent brukt med noen få lette, naturlige bruksmerker. Følgende kommer med klokken: Original eske, ekstra lenkeledd, garantikort og servicebekreftelse.

Her kan du sikre deg en tidløs klassiker til en god pris. Denne varianten av GMT-Master II med helsvart bezel ligner litt på en svart Submariner, men er samtidig mer elegant med sin flotte lenke med polerte midtledd og en mer livlig bezel. Modellen er derfor svært allsidig og gjør seg godt i mer formelle sammenhenger. Samtidig ivaretar den sin arv som en sportsmodell i stål og har 100m WR (pakninger skiftet juni 2024).

116710LN var første stålmodell fra Rolex med keramisk "Cerachrom" bezel som i praksis er ripefri og motstandsdyktig mot UV-stråling. Av andre features kan nevnes Rolex Caliber 3186 in-house movement med blue Parachrom hairspring og ca. 50 t gangreserve. Klokken har datovisning, og GMT-funksjonaliteten lar deg tracke flere tidssoner på en enkel måte. Lenke: Oyster-lenke med Rolex Easylink 5mm on-the-fly extention.

Pris: kr 125 000

Ønsker rent salg (ikke bytte) ettersom noe annet er på vei inn og jeg ønsker å slanke samlingen litt. Har det imidlertid ikke travelt og det er ikke noe vits i å sende skambud.

Ønsker å benytte Forbrukerrådets kontrakt med elektronisk signering. Penger på min bankkonto før overtagelse med f.eks. Straksbetaling DNB. F2F i Bergens-området, eventuelt kan jeg sende for kjøpers regning og risiko med f.eks. Ekspress over natten med sporing.

00.jpg

01.jpg

02.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

i boks.jpg

Redigert: