Solgt Rolex GMT-Master ll 16710LN norsk og komplett

Medlem
4. juli 2014
Sted
Oslo
Noe annet er muligens på vei inn, og da må denne ut :cry:

Klokken er kjøpt i 2000 hos Lervik Ur, og det har kun vært to eiere før meg, første eier hadde denne de første 16 årene. Det meste har blitt tatt vare på, ytter- og innerboks, sertifikat, kalender, brosjyrer, voksmerke +++

I tillegg følger det med deler etter pakningsbytte, verdibekreftelse fra Oslo Ur-Service og Coke og Pepsi bezel som tidligere eier kjøpte fra en forhandler i Praha. Klokken ble opprinnelig solgt med svart bezel, men tidligere eier fikk satt på Pepsi bezel. Siste service var hos Tore på Askeland i juli 2017. Garantikort på service fra Askeland følger med. Jeg hadde den inne på trykktest og pakningsbytte hos Bjerke i desember 2020. Kvittering på dette følger med. Klokken har et bittelite hakk på glasset nede ved klokken 6, eller så vil jeg si at den ser pen ut.

thumbnail_IMG_1315.jpg

thumbnail_IMG_1316.jpg

thumbnail_IMG_1317.jpg

thumbnail_IMG_1318.jpg

thumbnail_IMG_1319.jpg

thumbnail_IMG_1320.jpg

thumbnail_IMG_1321.jpg

thumbnail_IMG_1322.jpg

thumbnail_IMG_1323.jpg

thumbnail_IMG_1324.jpg

thumbnail_IMG_1326.jpg

Jeg synes det er litt vanskelig å sette en pris på denne, men jeg ser at det ligger tre 16710 ute på Finn til 140k, 147,5k og 149k, alle komplette og norske. Jeg prøver derfor å legge meg imellom de på 145k, også får dere bare komme med bud eller fornuftige innspill på prisen.

Foretrekker F2F i Oslo-området. Penger synlig på konto før overlevering.

Jeg er en anerkjent godgutt, så her handler du trygt :giggle:

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: AEB