Rolex-GTG i Oslo torsdag 28.10

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Kjære Rolex-venner! Ursa Major og undertegnede har gleden av å invitere dere til GTG i Oslo torsdag 28. oktober, kl 18-20.

Vi kommer til å møtes i et hyggelig lokale i gangavstand fra Nationaltheateret, men av sikkerhetshensyn kommer kun de påmeldte til å bli informert om nøyaktig lokasjon. Vi kommer med å operere med gjesteliste i døra, om du vil ha med en Rolex-venn vil vi gjerne ha vedkommendes navn også.

Send meg en PM med fullt navn og telefonnummer, så setter jeg deg på lista.

Vi håper mange har anledning til å stille, og at dere tar med dere noen deilige godbiter fra klokkeboksen :D

Jeg har dessverre ikke mulighet til å stille her - men berømmer dere for flott initiativ!

Får håpe det passer bedre en annen gang!

Vi fikk jo god respons i de første trådene, håper folk følger opp og melder seg på :D Jeg tror dette kommer til å bli en meget bra kveld!

Jeg kommer...

Var ikke meningen å hoppe over tråden din, Anders. Men jeg tenkte det holdt å sende PM;)

Joda, PM holder :D Men det var en litt treg start på PMene ...

Bare for å avklare: PM med navn og telefonnummer er påkrevet, jeg har ikke laget en liste basert på de tidligere trådene eller innlegg i denne tråden.

Jeg har fått spørsmål om bruken av navn og telefonnumre, det er helt naturlig at vi ikke ønsker oss en situasjon hvor medlemmenes navn havner i gale hender. Det er kun jeg som kommer til å ha den fulle listen med koblingen navn-tlf-brukernavn. Denne listen vil slettes etter arrangementet. Jeg tar deres tillitt til meg høytidelig.

Vi kommer til å sile på navn i døren, men denne listen vil ikke inneholde telefonnr eller TS-brukernavn.

Eksakt lokasjon har jeg tenkt å holde hemmelig litt til, og vil kun blir opplyst om på PM. Jeg håper på denne måten vi på aller beste vis har gjort det vi kan for å gjøre kvelden sikker og avslappende for alle.

Ta gjerne kontakt med meg på PM om dere har tanker eller spørsmål rundt arrangementet.

Her er det bare å fortsette å melde seg på - dette blir en højdare!

Hvor mange Rolex - gamle som nye - klarer vi å samle på et bord?

Hvilket Rolex-ur blir kveldens eldste? Nyeste? Mest skjeldne? Hvor mange Submarinere finnes det blandt TSere? Her er det bare å pakke med seg samtlige Rolex' i samlingen og stille opp!

Dette blir spennende!

Det gjør det absolutt :D Jeg har en liten (!) samling gamle Rolex magasinreklamer, den tar jeg med, mye artig å kikke på.

jeg gleder meg til å se hva dere andre har...jeg har ikke nådd det punktet der jeg kan kalle noe for en samling akkurat (1ur) og stiller vel med det som må karakteriseres som melk og brød sånn rolexmessig, men dette blir artig.

Passer ikke med jobben, ellers skulle jeg tatt en tur. Holder det at jeg sender ned klokkene? :D

Passer ikke med jobben, ellers skulle jeg tatt en tur. Holder det at jeg sender ned klokkene? :D

Nå er ikke dette mitt opplegg, men jeg tror nok vi til nød kan ta til takke med klokkeboksen din. Så starter vi en 3 måneders passaround med dine ur til de fremmøtte på GTG...

Spørsmålet er vel heller; holder det at du får tilbake klokkene til jul?

Sorry, denne gangen passer det ikke.
Må dessverre passe på at noen gode kunder får tilstrekkelig med mat/drikke.
Så får jeg jo håpe at maten smaker såpass bra at de kan medvirke til neste klokkekjøp.
(eller kanskje drikken.:p)

Lover å komme sterkere tilbake, kos dere med en haug Rolexer.