Rolex-GTG i Oslo torsdag 28.10

Nå er ikke dette mitt opplegg, men jeg tror nok vi til nød kan ta til takke med klokkeboksen din. Så starter vi en 3 måneders passaround med dine ur til de fremmøtte på GTG...

Spørsmålet er vel heller; holder det at du får tilbake klokkene til jul?

Hehe, god ide

Hva med å bli med på Rolex-GTG først og handle etterpå? Da får dere jo mange gode impulser :D Jeg tror ikke vi er så strenge på eierskaps-status ;) Det vel mest entusiasmen som teller. Ta på dere en annen pen klokke og kom!

Jeg er egentlig opptatt i jobbsammenheng denne kvelden, men jeg skal jobbe litt med sjefen min, som også er lidenskapelig opptatt av klokker - slik at vi to kanskje kan ordne oss et par timers "kunstpause".. Vi får se :D

Jeg kan melde om 18 påmeldte pluss undertegnede, så jeg tror jeg trygt kan garantere en fantastisk Rolex-aften :D

Dette høres supert ut, nesten litt skummelt med så sinnsykt mye penger i klokker samlet på et sted. Kanskje man skulle leid inn en HA til å stå i døra? :p

Jeg kan berolige alle med at vi kommer til å samles et meget diskret sted med sikkerheten i høysetet :D

Jeg kan berolige alle med at vi kommer til å samles et meget diskret sted med sikkerheten i høysetet :D

...Norges Bank ?;)

PS! for å unngå misforståelse, jeg er ikke bekymret i det hele tatt...20 klokke-"geeks" på samme sted burde avskrekke enhver...

Jeg kan melde om 18 påmeldte pluss undertegnede, så jeg tror jeg trygt kan garantere en fantastisk Rolex-aften :D

Det høres bra ut!

Når det gjelder sikkerheten er jeg ikke så bekymret for det. Så lenge stedet ikke annonseres på WWW er sjansene små for at noen skal finne oss, uansett hvor mye de leter:p

Forresten ser jeg at Jayeff har tatt ansvar for en unboxing på Bergen GTG.

Vi kan vel ikke være dårligere. Noen som kjenner kallet?

Da er uken for Rolex-GTG her :D Jeg kommer til å sende ut PM med alle detaljer i løpet av dagen. Skal ikke si at vi setter stopp for påmelding i dag, men jeg setter jo pris på om alle som vil være med får ut fingeren.

Da er uken for Rolex-GTG her :D Jeg kommer til å sende ut PM med alle detaljer i løpet av dagen. Skal ikke si at vi setter stopp for påmelding i dag, men jeg setter jo pris på om alle som vil være med får ut fingeren.

Venter i spenning....Dette blir gøy..

Hvis Fedex vil meg vel blir det offisiell unboxing på Oslo GTG på torsdag!;);)

Jeg følte at noen måtte ta ansvar og når Ursa sin godbit (?) neppe rekker frem falt det på meg...