Rolex i salgbar-kategorier

Medlem
21. juli 2010
Sted
OSLO
Jeg har jo litt peiling på hva som er pop og hva som ikke er fullt så pop i Rolex-verdenen men hadde vært skøy og fått det svart på hvitt fra ekspertene her inne. Hvilken modeller ligger i "Most-Wanted"-kategorien, hvilken ligger i "Greit-Nok"-kategorien og hvilken ligger i "Not"-kategorien ( Finnes det en Rolex-modell som kan kategoriserer som ubrukelig)?

Jeg har jo litt peiling på hva som er pop og hva som ikke er fullt så pop i Rolex-verdenen men hadde vært skøy og fått det svart på hvitt fra ekspertene her inne. Hvilken modeller ligger i "Most-Wanted"-kategorien, hvilken ligger i "Greit-Nok"-kategorien og hvilken ligger i "Not"-kategorien ( Finnes det en Rolex-modell som kan kategoriserer som ubrukelig)?

Most wanted: Explorer 1, GMT, Daytona.
Greit nok: Datejust, Explorer 2, Seadweller, Daydate.
Not: YM, Milgauss, Air King, alle Rolex med for mye "bling".

Denne er skrevet etter et par øl for mye i kveld, så ikke legg for mye i den.

Most wanted: Explorer 1, GMT, Daytona.
Greit nok: Datejust, Explorer 2, Seadweller, Daydate.
Not: YM, Milgauss, Air King, alle Rolex med for mye "bling".

Denne er skrevet etter et par øl for mye i kveld, så ikke legg for mye i den.

Most Wanted: Explorer I 36mm, SUB-C uten dato, GMT-MASTER II C, DateJust
Greit Nok: Explorer II, Milgauss GV, Datejust II, Daytona
NOT: YATCH-MASTER, SEA-DWELLER, Rolex mindre en36mm, Rolex større enn 41mm, Air-
King, Vintage RÆL;)

Hadde både Milgauss og GMT-MASTER II C hatt helbørstet lenke hadde de sett mye bedre ut. Det er de polerte lenkestykkene som gjør enkelte Rolex-modeller til BlingBling spør du meg. En Milgauss med blank glass og helbørstet lenke hadde vært stilig. Kjøpte en GMT-MASTER II C her i vår og flippa den. Angrer på det, ja.