Rolex i solen :)

Sitter og griller sjøl!

_MG_0982_zpsc79163e7.jpg


_MG_0984_zpsb8614c70.jpg
 
Sol, Rolex, dobbel Americano og Cola på glassflaske. Hva mer kan man ønske seg en lørdags ettermiddag? Bildet er også postet i Dagens klokke tråden.

bilde_zpsd28141bd.jpg
 
Lekkert bilde @Loevhagen! I sitt rette element der :)

Hiver inn dette av exploreren tatt i dag. Når man bruker solkrem så blir natorem plutselig mye mer behagelig enn lenke... :mrgreen:

14017354426_7e75f9e99e_b.jpg
 
Redigert av en moderator:
Jepp, det er en MOD admiralty grey nato som jeg har "moddet" i den forstand at jeg har klippet av den ekstra biten med nylon under remmen som "låser" klokken på plass. Klokken glir jo ikke av uansett (ihvertfall ikke på explorerene hvor barettene sitter såpass tett inntil kassen), pluss at jeg synes det ser hakket mer stilrent ut også. En liten ekstra bonus er jo at den ikke bygger så mye i høyden heller, blir som en perlonrem :)
 
Takk for det. Kona mener jeg er rar - men jeg satser på at det er positivt ment fra hennes side. I helga når vi gikk på tur, så traff vi et annet par som gikk motsatt vei - og kona tørprata med dem mens jeg sto i alle vinkler og tok bilder av klokker. Når hu andre dama gikk forbi meg, så sa hunn "Å, se der ja" - med tonefallet kunstig opp på slutten. :mrgreen: