Rolex med blå skive og oransje tall?

Medlem
12. juni 2011
Finnes det flere Rolex enn Air King med blå skive og oransje tall? Synes Air King'en blir litt liten med sine 36mm.

Tror ikke det, ikke av det jeg har sett ihvertfall! Men har du testet 36mm? Jeg synes 36mm hørtes alt for lite ut før jeg prøvde en på hånden. Går helt fint til mine 18cm håndledd. Så anbefaler deg å teste ut før du slår den fra deg.

Air King'en er faktisk 34mm, det skal ikke være så stor forskjell på 34mm og 36mm som øye kan se.

Legger ved et bilde av min 34mm Perpetual Date.

Redigert:
Finnes det flere Rolex enn Air King med blå skive og oransje tall? Synes Air King'en blir litt liten med sine 36mm.

Prøv å gå med en i ett par dager om du har muligheten. Jeg hadde en tidligere og den "vokste" fort på meg egentlig :) Lenken og utførelsen av kassen gjør at den føles som ett lite, men ikke mini ur :)

Air King'en er faktisk 34mm, det skal ikke være så stor forskjell på 34mm og 36mm som øye kan se.

Legger ved et bilde av min 34mm Perpetual Date.

Ahhh, ok, jeg trodde den er 36mm jeg, men da lærte jeg noe nytt :) Hvor stort håndledd har du? Perpetual Daten såg ikke liten ut på ditt håndledd. Kan legge til at jeg er ca 186cm og 90kg+.

Her er modellen jeg har lyst på;

Redigert:
Prøv å gå med en i ett par dager om du har muligheten. Jeg hadde en tidligere og den "vokste" fort på meg egentlig :) Lenken og utførelsen av kassen gjør at den føles som ett lite, men ikke mini ur :)

Har ikke mulighet for det dessverre, men får se om jeg får prøvd modellen en plass ihvertfall :)

Ahhh, ok, jeg trodde den er 36mm jeg, men da lærte jeg noe nytt :) Hvor stort håndledd har du? Perpetual Daten såg ikke liten ut på ditt håndledd. Kan legge til at jeg er ca 186cm og 90kg+.

Her er modellen jeg har lyst på;

Mitt håndledd måler litt i underkant av 17cm.

Her har du litt sammenlignings bilder av den aktuelle klokken(34mm) og en Explorer I(39mm). Alle WS`s er på samme håndledd :)