Solgt Rolex Milgauss (vit)

Medlem
26. feb. 2014
Sted
Bergen
I ETT SVAGT ØGONBLICK KØPTE JAG TILLBAKA DENNA NÆR MØJLIGHETEN GAVS. MEN IGEN HAR JAG FØR MÅNGA KLOCKOR I BOXEN SÅ DÅ MÅ DENNA UT. TILLSTÅND ÆR DET SAMMA SOM NÆR DEN SÅLDES SIST, MED UNDANTAG FØR ETT DESK DIVING MÆRKE PÅ LÅSET SOM TILLKOMMIT.

DET ENDA BYTET SOM ÆR AKTUELLT ÆR MOT EN EXPLORER II 16570 POLAR.

++++++++

Sæljer min Rolex Milgauss som jag nyligen køpte från DavidSW i Florida, då flera andra nya klockor kommit in sedan dess...

Klockan ær ursprungligen køpt hos Reeds Jewelers i USA, ær en V-serial (tillverkad i 2008) och ær komplett med box, certifikat (stæmplat i 2015, så jag antar att det betyder att den fortsatt tæcks av nyklocksgaranti...) och papper på att MVA ær betald vid import.

Klockan ær i mycket gott tillstånd, och vad gæller hairlines etc. så har jag førsøkt få fram allting på tillståndsbilder nedan (de som føljer efter 'reklambilderna' :p).

Pris sættes till 39K + eventuell frakt.

Bilder från dagens:

Och så tillståndsbilder:

Redigert:
Sæljer min Rolex Milgauss som jag nyligen køpte från DavidSW i Florida, då flera andra nya klockor kommit in sedan dess...

Klockan ær ursprungligen køpt hos Reeds Jewelers i USA, ær en V-serial (tillverkad i 2008) och ær komplett med box, certifikat (stæmplat i 2015, så jag antar att det betyder att den fortsatt tæcks av nyklocksgaranti...) och papper på att MVA ær betald vid import.

Klockan ær i mycket gott tillstånd, och vad gæller hairlines etc. så har jag førsøkt få fram allting på tillståndsbilder nedan (de som føljer efter 'reklambilderna' :p).

Pris sættes till 39K + eventuell frakt.

Bilder från dagens:

Och så tillståndsbilder:

Bump