rolex nyheter/oppgraderinger 2012 ??

Medlem
27. juli 2010
Innlegg
15
Sted
Oslo
Hei,
Jeg lurer på om noen av dere kjenner til hvordan Rolex opperer med oppgraderinger fra år til år. Jeg liker at de er konservative, samtidig som de prøver å holde trenden med samfunnet som alle andre produkter. Den nye Explorer 2 synes er rålekker særlig den hvite versjonen. Jeg gleder meg til å prøve den på armen :p

Jeg liker den nye sub´en veldig godt, og det jeg lurer på er om hvor lenge det er til den får en oppgradering? Den nye Explorer 2 ser jeg at værket har paraflex shock absorbers og non-magnetic parachrom hairspring. Paraflex har sub´en og, ihvertfall har jeg fått det med meg, men har den også non-magnetic hairspring? Og hvis den ikke har det vil den bli oppgradert til beste års Basel? Hvordan har de gjordt det tidligere?

Her inne sitter folk med mye kunnskap, og nå tyr jeg til dere for hjelp ettersom jeg ikke klarer å finne noe på egenhånd :cool:
 
Den nye Sub'en har parachrom hairspring men ikke paraflex, etter det jeg har fått med meg.
Rolex holder kortene tett til brystet og det er ingen som vet noen ting før Baselmessen.
Jeg ville ikke hengt meg for mye opp i Paraflex teknologien, den har nok liten praktisk betydning for de fleste.
 
Jeg vet at det ikke har mye praktisk betydning, jeg tenkte bare generellt på oppdateringene. Jeg skal løpe og kjøpe når lommeboka tillater det :grin: