Rolex Oyster Perpetual Submariner 14060m

Medlem
26. april 2011
Ny i 2012, jeg blir andre eier. http://www.tidssonen.no/forum/kj%F8...m-kj%F8pt-i-februar-2012-hos-lervik-ur-15851/

Annonsen legges ut på K/S kl 2114:
CMCapture1_zps31f8e1fe.jpg

Jeg kjøper kl 2131:
CMCapture2_zpsd1da74fa.jpg

Både selger og kjøper er fornøyd med rask handel, men begge usikker på på pris, men gjensidigheten gir trygghet:
CMCapture3_zps8e66769e.jpg

Levert postkontoret SVG og på vei til Oslo:
screenshot_2013-03-21_1858_zps71c146e5.png

HVA SKJER NÅ????
screenshot_2013-03-22_0652_zpsf7e61b28.png

Ingen klokke ennå, må komme meg på jobb hvor leveringsadr er satt!

Sånn! Der er den på armen ferdig utpakket:

DSC_0102_zps0536fb44.jpg

DSC_0103_zps8d73e868.jpg

DSC_0104_zps7c405e87.jpg

DSC_0105_zpsd3f16e7a.jpg

@Kohe321: dette må være den raskeste og mest behagelige handelen jeg har gjort! Good-guys post kommer når Posten våkner og klokka er på hånda.

Ha en fin fredag, helg og påske:)

Redigert av en moderator:
åorhånd gratulerer så mye. Jeg grein når jeg så dette uret ute på K&S, fikk det med meg for sent, det var allerede solgt. En klassiker;)

Grattis!
Men jeg trodde du skulle ha Explorer 2................................................................................................og Sea Dweller.......................................................og en PAM:rolleyes:

Gratulerer til begge med kjøp og salg der begge er fornøyd! I beste Ts ånd ;)

Grattis!
Men jeg trodde du skulle ha Explorer 2................................................................................................og Sea Dweller.......................................................og en PAM:rolleyes:

Jeg har et impuls-, prioriterings- og pengeproblem:) Hvem vet hvor haren hopper? Expl II står fremdels høyt på lista. PAM skal jeg ha igjen. Spent på hvordan kjemien mellom sub og jeg er, min første sub!

Sub klarer å matche sammen med de fleste, så sjsnsen er stor for at det går greit :)
Gratulerer med en klassiker.

Gratulerer! Nydelig!

Det er greit med raske handler, slik at ventetiden blir kort. Slik som min forrige handel: avtale på tlf kl. 15.20, selger poster pakken kl 15.59, og klokken sitter på mitt håndledd kl 07.36 morgenen etter! :D (Ref min siste utboxingstråd)
Da sendte selger samtidig som jeg overførte penger, han så pengene på sin konto nesten samtidig som jeg pakket ut! :)

Haha, fikk med meg hele prosessen, årets raskeste handel?

Gratulerer med flott ur, gmortens. ;)

Gratulerer @gmortens! Håper du og submarineren kan bli gode venner etter hvert - du får ihvertfall god tid til dette nå i påskeferien! :)

Takk til deg også for en utrolig rask og smooth handel, goodguys post kommer. :)

Gratulerer så mye med en strøken Sub :)

Takk! Den er sykt strøken!

Morsomt med skranglelenke:) Sammenlignet med GMTc-en min virker lenka nesten useriøs... samtidig er klokka fantastisk på armen, nærmest som den forsvinner pga lav vekt i lenka og lav kasse.

Jeg har egentlig aldri vært så gira på sub, men på GTG-en til @Lyngutt fiklet jeg litt for mye på @Timekeeper sin SD, og no-daten er for meg en slags rimeligere lillebror til SD ift designuttrykk. Generelt liker jeg også ceramic-bezlene, men på SUBen syns jeg faktisk den blir litt bred ift stålversjonen.

Og når det kom en så å si ny nodate til en pris som korrelerte 100% med klokkekontoen var det bare å sende penger vestover!

Noen nerde-spørsmål om 14060M (spesifikt til denne modellen, ikke Rolex generelt) fra en som plutselig og veldig uventet eier en sub, men som egentlig ikke er så inni de ulike modellene:
- Når kom RBR?
- Når kom Paramagnetic blue Parachrom hairspring? En, for meg avgjørende viktig duppetitt, kjenner virkelig forskjell??? (ironi).
- Når kom de nye boksene?
- Når kom COSC-merkaringen på skiva?
- Har det vært andre endringer på 14060m-en enn dem nevnt ovenfor? Dial, tekst, etc?

Google gjør meg sprø ift sub, altfor mange treff...

gratulerer gmortens, denne er absolutt ingen feil investering til en meget hyggelig pris. Tipper denne blir værende. Perfekt for arvegods for en liten sønn eller datter..