Rolex på veggen?

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Sjekk denne: luxuryposters.com/

Jeg har vel kanskje mer sansen for gamle Rolex-reklamer, men det kan jo hende noen andre vil henge en gigantisk Daytona eller Sub på veggen i furtebua :)

rolex_museum_650px.jpg

Hehe, skulle likt og sett ansiktsuttrykket på madamen om hun kom hjem fra arbeid og fant stueveggen tapetsert med Rolex postere:D:D:D

Litt artig at dette dukker opp nå. Jeg har fundert på noe lignende med da i form av å forsøke å lage noen smakfulle bilder med utsnitt av enkeltdetaljer som jeg finner interessante.
Dette blir i så fall i akryl.

Skal holde forumet oppdatert om jeg kommer i gang med prosjektet.

De var kanskje litt voldsomme, men jeg er ikke helt fremmed for tanken.

Disse skulle for eksempel egentlig over sofaen, men jeg ble nedstemt. Over dassen var imidlertid greit, så der henger nå noen 60-talls Rolexreklamer. Hygienisk og interessant WC-lektyre. :p

IMG_3891.jpg

Disse skulle for eksempel egentlig over sofaen, men jeg ble nedstemt. Over dassen var imidlertid greit, så der henger nå noen 60-talls Rolexreklamer. Hygienisk og interessant WC-lektyre. :p

Nice JoLu! Har tenkt å kjøpe de samme selv fra eBay, har fått grønt lys til å henge dem i gangen ;)

JoLu: :)
den explorer-reklamen var helt ukjent for meg: er det JC Killy?
utrolig fett fargebruk på den med Red Adair.

Den linken er vel til nettbutikken til "Idlesweed" fra bl.a Rolexforums. Kjenner igjen endel av bildene som er tatt av Jocke og KyleL. Jeg håper at de får sin del av kaka, hvis ikke er det rimelig frekt:???: Hvis det er penger å tjene på slikt så burde jeg kanskje blåse opp noen av mine egne bilder:mrgreen: Et par tusen spenn for en poster burde jo være en grei pris :D

Hehe, skulle likt og sett ansiktsuttrykket på madamen om hun kom hjem fra arbeid og fant stueveggen tapetsert med Rolex postere

Mange smakfulle og finstemte Rolexpostere til salgs på den nettsida, Rkjersem. Jeg foreslår at du viser hvem som er sjefen og slenger opp noen slike over kjøkkenbordet. Kom an! :D:D:D

G42.jpg