Rolex Romeos

Ha, ha - takk og pris for at jeg er lykkelig gift og slipper å velge klokker basert på hva bimboer tror er dyrt!

“A bigger [watch] face always catches a woman’s eye,” Mike says. “A jeweler friend drilled holes [in the Breitling] and added 24 quarter-carat diamonds around the edge, so it really sparkles."

Føler en grense blir tråkket over når man bærer noe som "sparkles". :p

Sparkles kan sikkert være koselig det, men ikke helt min stil :p.
Kjenner at jeg hadde vært alt for bekymret for "golddigger" situasjonen til å bruke klokker for å sjekke damer... tror de hadde blitt skuffet når de fant ut at jeg var entusiast og ikke russisk ogliark rik uansett..

Sparkles kan sikkert være koselig det, men ikke helt min stil :p.
Kjenner at jeg hadde vært alt for bekymret for "golddigger" situasjonen til å bruke klokker for å sjekke damer... tror de hadde blitt skuffet når de fant ut at jeg var entusiast og ikke russisk ogliark rik uansett..

haha, de mister nok fort interessen etter at man legger ut i 10 minutter om klokken, historien og andre forskjellige merker... ;)

Sparkles kan sikkert være koselig det, men ikke helt min stil :p

Jeg syns faktisk 116619LB sparkler ganske så mye, så kanskje det ikke er riktig klokke for deg? Jeg tror sterkt jeg ville kledd den klokka veldig godt, og for å hjelpe deg ut av den vanskelige situasjonen du har satt deg i med å eie en klokke som sparkler mer enn du kanskje ikke engang visste at den gjør, så imøteser jeg et ekstremt godt tilbud på PM! Hjelp meg å hjelpe deg ChristianN:)

Ditto:)

Haha, liker sparkle fra Smurfen, man kan jo også få den med diamant dial fra Rolex - det mistenker jeg at ville vært over-the-top for meg dog ;)

Haha, liker sparkle fra Smurfen, man kan jo også få den med diamant dial fra Rolex - det mistenker jeg at ville vært over-the-top for meg dog ;)

Enig! Det er nettopp den diskret elegansen som gjør Smurfen super. For de invidde og eieren.

Føler denne fyren har litt feil tilnærming til både klokke og damer:rolleyes:

Kommer vel an på målet, og målet helliger middelet? :p