Rolex SD4000 skive

Medlem
4. des. 2011
Sted
Rogaland
Blir ikke klok på skiven på 116600, er den matt eller blank? På noen bilder ser den lik ut som på SubC, andre bilder er den helt matt! Jeg personlig liker ikke den matte looken, selv om jeg vet den er ettertraktet i "WIS-miljøet".

IMG_0586.PNG
IMG_0587.PNG

• Liker
Reaksjoner: Watches & Such
Kunne sagt det med en gang ;)
Nei, for jeg har aldri hatt en SD4K - men "satin" er en betegnelse som er kjent blant de som eier den. Ja, også benyttet Rolex den betegnelsen selv på egen hjemmeside før de endret den til "black" rett før SD4K gikk ut av produksjon.

Nei, for jeg har aldri hatt en SD4K - men "satin" er en betegnelse som er kjent blant de som eier den. Ja, også benyttet Rolex den betegnelsen selv på egen hjemmeside før de endret den til "black" rett før SD4K gikk ut av produksjon.
Greit. Pen skive er det i alle fall, og den gir noe klart ekstra sammenlignet med min 16600, selv om jeg bare såvidt har hatt den på hånden.

Har lånt den noen ganger, og den lever opp til forventningene med tanke på urskiva - men den er litt "døll" likevel. IMHO.

* springer og gjemmer meg *

Vi trenger noen "Loevhagen style" SD4K bilder!:)
Forstår at du nå har lastet ut noen objekter, kanskje en SD4K kunne blitt tilgodesett med en plass blant fotoobjektene?;)

• Liker
Reaksjoner: timeless1971