Da jeg nylig har skaffet meg en eldre Sea-Dweller, er det med tungt hjerte jeg innser at det er litt for råflott å sitte på to nokså like klokker.
For salg er derfor en meget pen 16600.
Klokken er kjøpt ny i Norge hos Lervik Ur i 2008, og er produsert høsten 2007.
Dette er blant de siste som ble produsert før modellen ble faset ut i 2008 iirc. Det er jo litt kjekt da
En 16600 er langt mindre vanlig og mer "robust" i sin konstruksjon enn sin fetter Submariner 16610. Dette er siste generasjon SD med bezel i aluminium...
Klokken har vanlige bruksmerker, har aldri vært polert eller på service. Den er trykktestet av Bjerke nå i februar 2016. Klokken holder tiden.
Dette er et komplett sett. Her følger det med boks, papirer, sertifikat, hefter, hang tags, verktøy, dykketabell, bezelbeskytter og et takkekort fra Lervik ur
Overnevnte reflekteres i ønsket pris: Kr 65 000 inkl frakt EON.
Dagens modell av Sea-Dweller, 116600, har i dag en listepris på kr 92 900....Mye kan vel da tyde på at komplette 16600 skal oppover..
Merk: Jeg må ikke selge denne
For mer info ta kontakt.
Priser utenlands: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=438603
For salg er derfor en meget pen 16600.
Klokken er kjøpt ny i Norge hos Lervik Ur i 2008, og er produsert høsten 2007.
Dette er blant de siste som ble produsert før modellen ble faset ut i 2008 iirc. Det er jo litt kjekt da
En 16600 er langt mindre vanlig og mer "robust" i sin konstruksjon enn sin fetter Submariner 16610. Dette er siste generasjon SD med bezel i aluminium...
Klokken har vanlige bruksmerker, har aldri vært polert eller på service. Den er trykktestet av Bjerke nå i februar 2016. Klokken holder tiden.
Dette er et komplett sett. Her følger det med boks, papirer, sertifikat, hefter, hang tags, verktøy, dykketabell, bezelbeskytter og et takkekort fra Lervik ur
Overnevnte reflekteres i ønsket pris: Kr 65 000 inkl frakt EON.
Dagens modell av Sea-Dweller, 116600, har i dag en listepris på kr 92 900....Mye kan vel da tyde på at komplette 16600 skal oppover..
Merk: Jeg må ikke selge denne
For mer info ta kontakt.
Priser utenlands: http://www.rolexforums.com/showthread.php?t=438603
Redigert: