Solgt Rolex Sea-Dweller 16600

morbra

Støttemedlem
Medlem
8. aug. 2014
Komplett Rolex Sea-Dweller 16600 fra 1996/1997 selges!

Usedvanlig pen 1996 Sea-Dweller. «Swiss-t<25»/tritium visarar og skive, originale til klokka. Begynnande patina, men fortsatt relativt lyse av farge. Kassen har nokre småmerker etter 23 år med bruk, men ingenting sjenerande. Den virker for meg upolert. Lenka er ein 93160, stempla «V4», og original til klokka. Den har svært lite strekk, og er i super stand. Service hos Lervik Ur september 2017. Eg kjøpte den brukt via Lervik Ur september 19. Før salg vert klokka gjennomgått og trykktesta, og alt var i skjønnaste orden. Den går som forventa fortsatt godt innanfor standarden. Ny bezel og insert kjøpt hos Bjerke juni 2019, kvittering medfølger. Den nye inserten har fått den originale tritium-perla. Klokka er T-serie, som indikerer produksjon i 1996, men per kjøpskvittering solgt ny i juli 1997. 40 mm kasse, bærer IMO som ein litt tjukkare 16610. Komplett med:

Innerboks
2 ekstra ledd
Sertifikat
Original kjøpskvittering fra Danmark 1997
Instruksjonshefter
Dokumentasjon på service
Kvittering på bruktkjøp gjennom Lervik Ur
Takst for forsikring (ikkje verditakst, men gjennskaffelsesverdi).
Hefte med dykker-extension, verktøy, dykkertabell og kalender.
Deler skiftet på service.

Selges helst F2F i Nordland, med straksbetaling eller vipps på stedet. Penger på konto før salg, ingen unntak. Dersom kjøper foretrekker EON-forsendelse så blir det på kjøpers rekning og ansvar. Referansar frå tidligare salg finnes plenti av på Tidssonen, samt eit par på Klokkeriet.

Selges for 99 000 kr. Klokka må ikkje selgast, så spar meg for skambud.

For ordens skyld, klokka er også lagt ut på Rolexforum Norge og Klokkeriet.

1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG
5.JPG
6.JPG
7.JPG
8.JPG
9.JPG
10.JPG