Rolex Sea Dweller, Sub matt dial/GMT matt dial

Medlem
5. aug. 2011
Sted
Oslo
Hei,

er ny her på forumet. Jeg skal kjøpe min første Rolex og har falt for Sea Dweller og eldre modeller av sub og Gmt med matt dial.
Øvre grense for Sea Dweller er 35 000. Sub og GMT bør ikke overstige 30 000. Har noen innspill på Sea Dweller i denne prisklassen?

Jeg leter også etter en brukt Omega Speedmaster Pro eller Tudor Chronograph Heritage til daglig bruk. Har ikke fått noe respons på WTB..Noen som vet om andre steder jeg kan lete? Skal til London om en måned. Bør jeg vurdere kjøp av klokkene der, eller vil det bli dyrere enn å vente litt til på forumet?

:)

Jeg gikk nok glipp av de to herlighetene..Behøver til mandag 19 sept. før jeg kan finansiere det så la ikke inn bud :(

KarlFr sin er helt nydelig, men har bestemt meg for å ikke gå over 30 000.

Ser at Sea Dweller kan være aktuelt litt over det jeg hadde tenkt til.. Det er vel mulig til under 35 000? Slenger inn en WTB og håper det dukker opp noe. :)

SD (av den eldre typen) bør absolutt være mulig å få til under 35. Jeg kunne også godt ha tenkt meg KarlFr sin, da den er fra mitt fødeår, men det er innkjøpsstopp her i heimen nå.