Rolex seadweller i bronse?

Medlem
22. feb. 2011
Sted
Erewhon
Ramlet over en slik modell på chrono24.
Er dette en reell modell? Et kjapt Google søk gjorde meg ikke særlig klok.

Noen av dere beleste som kan bidra med info om dette?

Takker på forhånd da det alltid er gode svar her:)

Se der ja, da var den ute av verden:) koblet ikke dlc da jeg ikke orket å oversette tyskteksten på telefonen.

why-god-why1.jpg

3520897+_c09677a7dcc044d9d67cd97ec89513c0.png

Se der ja, da var den ute av verden:) koblet ikke dlc da jeg ikke orket å oversette tyskteksten på telefonen.

Men hvor kult hadde det ikke vært med en Rolex i bronse da!? :D Skjønner godt at du levde litt i håpet! hehe

Tror ikke jeg hadde kjøpt det, men hvis rolex hadde laget en slik modell tidligere hadde det endret synet på hvordan jeg ser på merket. Mest derfor jeg undret.

Skulle det komme bronse fra Rolex tror jeg vel den kommer på Tudor først - bare å glede seg til Basel 2013, 2014, 2015, 2016.

Men bare for å kuppe tråden, eneste bronsekasse jeg kommet over (på bukta i hvert fall) er jo Helson sin.

Breitling hadde dessuten en Superocean med bezel og dial i bronse (bronsefarve?)

Det første jeg tenkte da jeg så de bildene var "Hm, en Sub/SD i rosé hadde vært noe!". Jeg skal gå og skamme meg nå ;)

Hehe, tja:)

Adamskater; anomino, panerai, genta og et lite merke jeg ikke husker navnet på enda har bronze klokker på samvittigheten:) sikkert flere også.

Anders; rolex har jo noen eksperimentelle modeller, men vanligvis er de veldig maksimalistiske. Hadde vært gøy om de lekte seg litt mer og samtidig beholdt rene skiver.