Rolex SeaDweller på Finn

Så nettopp det samme. Med den prisen på en ekte trippel-6 ville den vel vært borte for lenge siden?

Det kan se sånn ut ja. Jeg sendte selvsagt selger en mail sporenstreks da jeg så annonsen, med løfte om umiddelbar handel til god pris om han kunne fremvise uret i Oslo ;)

To be or not to be..

If a deal is to good to be true, walk away, it's probably not!
I dette tilfelle hadde jeg kun akseptert en Face-to-face handel.

Tilbud om handel under forutsetning om at man møtes er ofte solet som får trollet til å sprekke. Jeg hadde en stund en bred ønskes kjøpt annonse ute på Finn og et par andre steder, og det var ikke måte på hvor mange fine ur jeg ble tilbudt fra inn - og utland. Jeg svarte ofte bekreftende på at jeg tok uret om de kunne møte meg, hørte stort sett aldri tilbake fra dem. Jeg tilbød meg f.eks. å kjøre til Gøteborg for kjøpe en Redsub, men da ble det veldig vanskelig, den måtte nok sendes :p

Selgeren på Blocket hadde ingenting med FINN-annonsen å gjøre, den er også er avvist nå. Jaja. Et lite øyeblikk der kunne man jo håpe at fornuften var tilbake i vintage-Rolex-stål-markedet...:D

(ser forresten nå at Kasmir spottet denne luringen i en annen tråd allerede i formiddag, ikke meningen å stjele tordenværet...;))

Selgeren på Blocket hadde ingenting med FINN-annonsen å gjøre, den er også er avvist nå. Jaja. Et lite øyeblikk der kunne man jo håpe at fornuften var tilbake i vintage-Rolex-stål-markedet...:D

(ser forresten nå at Kasmir spottet denne luringen i en annen tråd allerede i formiddag, ikke meningen å stjele tordenværet...;))

Hehe. Så lenge vi får rensket finn.no for slike elementer...

Fikk denne mailen fra "selger" nå i morges:

Hejsan
Den finns kvar.
Kvitto och garanti finns.
Jag skickar Rek och pengarna skickas till mitt konto.

Andreas Simonsson 19860730-3313
Alfahillsvägen 19
294 93 Sölvesborg

NDEASESS
IBAN SE70 3000 0000 0308 7006 6293

Har bedt ham fremskaffe et bilde fra i dag av både klokke og sertifikat. Regner ikke med å høre fra ham.