Rolex service

Sinnsykt tøft å se hele operasjonen. Slike ting man alltid lurer på :D

Følger liksom at 4500,- for en slik service plutselig ikke ble så mye .... ;)

Morsomt! Takk for link - det var stas å se litt detaljer om hva de faktisk gjør på en slik service. Fikk egentlig bare lyst til å ta med suben til Bjerke i morgen...

Jeg har lenge synes det vært dyrt med service, men er også enig om at om alt dette gjøres hos Bjerke når jeg har klokken inne er det langt over hva jeg forventet de gjorde. Sist gang fikk jeg tilbake min GMT som nå kanskje går ett sekund feil i uken, dette har jeg aldri opplevd før, og noe som gjør at jeg kvier meg for å levere den inn igjen neste gang

Sinnsykt tøft å se hele operasjonen. Slike ting man alltid lurer på :D

Følger liksom at 4500,- for en slik service plutselig ikke ble så mye .... ;)

Er det det prisen i norge ligger på?

Var inne på Omega sin nettside, servicen deres ser ut til å inkludere det samme som rolex sin, men de oppgir veiledende pris til å være ca 2250,-. Er Omega service så mye billigere eller kan jeg ikke gå ut i fra at det er samme pris i norge?

Var inne på Omega sin nettside, servicen deres ser ut til å inkludere det samme som rolex sin, men de oppgir veiledende pris til å være ca 2250,-. Er Omega service så mye billigere eller kan jeg ikke gå ut i fra at det er samme pris i norge?

Jeg har en servicekvittering for den ene Speedmasteren min hjemme.. Tror Alf Lie tok 3500,- for en service på den..

H

Hadde full overhaling av min GMT hos Bjerke for to år siden, da var prisen kr 4.100. Hadde også min kones Datejust inne samtidig, mener den kostet kr 3,700, så det koster å være kar... og nå har jeg skaffet meg en Yachtmaster i tillegg - kommer til å fattig hvert 5.år da jeg har de inne til overhaling

Du kan jo ta en telefon til swatch group nordic i oslo. Antar at hvertfall de må følge serviceprisene til moderselskapet.

Omega er generelt billigere på service enn Rolex etter min erfaring.
Dette er hvertfall for meg en viktig faktor ved kjøp av ny klokke.
Å cashe ut 8000 hvert 3 år for service på en El Primero har hvertfall stoppet meg i å kjøpe en Zenith chronomaster jeg lenge har hatt lyst på.