Rolex Sky-Dweller

Prisene på Sky-dweller blir følgende hos Lervik:

hvit gull vil være kr 321 700.-
i gult gull kr 303 800.-
og i rødt gull, som kun leveres med skinn reim blir prisen kr 260 300.- "

ikke småtterier! :eek:

Jeg er spent på å se denne live.

Håper forsåvidt at noen på TS selger huset og kjøper en slik:):)

Endelig jeg ser en Rolex kaliber med kulelager på rotor aksling og til og med perlage finish!:eek:
Og dem først "ekte komplikasjon"...? Champagne!

Jeg er spent på å se denne live.

Håper forsåvidt at noen på TS selger huset og kjøper en slik:):)

De live-bildene jeg har sett får meg til å tenke at den som pantsetter huset for å kjøpe en Sky-Dweller må være sinnssyk. Og ikke på den gode måten...:)

De live-bildene jeg har sett får meg til å tenke at den som pantsetter huset for å kjøpe en Sky-Dweller må være sinnssyk. Og ikke på den gode måten...:)

Når det gjelder klokker trodde jeg ikke det fantes noe annet enn den gode måten...? Eller er det bare noe vi forteller oss selv?

Meh...Med de boligprisene vi har her i landet holder det vel med å pantsette utedassen på hytta for å få råd til en Sky-dweller.;)
Dessuten er det jo bare prisen på en middels bra bruktbil. Løp og kjøp!:)

Liker veldig godt teknologien. Hater designet.

Må si meg enig i lovprisingen av teknologien. Når det gjelder designet så sliter jeg også litt. Men kansje designet vokser litt på meg over tid - sånn ca. 10 - 15 år. Vi får se.

Jeg nevnte forresten for en urmaker med Rolex sertifisering at en sports modell med Sky-Dweller teknologi kunne vært meget interresant. Hans svar var at denne teknologien ikke var robust nok til å bli pakket inn i en sports modell. Ikke vet jeg, men kansje han har rett.

Frode.

Jeg nevnte forresten for en urmaker med Rolex sertifisering at en sports modell med Sky-Dweller teknologi kunne vært meget interresant. Hans svar var at denne teknologien ikke var robust nok til å bli pakket inn i en sports modell. Ikke vet jeg, men kansje han har rett.

Frode.

Jeg skulle likt å sett denne teknologien pakket inn i et dressur fra Rolex - just like back in the day:

zzzzzXXX_30_1326045211_1.jpg

IMG_5424.jpg