Blusey`n må dessverre ut..
Kjøpte denne herligheten for en liten stund siden, men grunnet snarlig ankomst av en annen go`bit, velger jeg å la denne gå videre.
Om klokken
Merke og modell
Rolex Submariner. Ref 116613LB
Beskrivelse og stand
Klokken har vanlige hairlines, men ingen dype riper eller andre skader. Går uten nevneverdig avvik
Dokumentasjon og historikk:
Fullt sett medfølger. Klokken er kjøpt fra Urmaker Jørgensen i februar 2017. Jeg er andre eier.
Øvrig informasjon:
Rent salg kan vurderes, men bytte i komplette Rolex er mer interessant. Er spesielt interessert i 116500/116520/16520 med hvit skive. Videre kan Kermit og SD4K også vurderes. Har du noe annet gøy, PM meg
Oppgjør og levering
Klokken vil kun bli overlevert til ny eier etter at fullt oppgjør er synlig på min konto. F2F overlevering i Oslo er å foretrekke, men klokken kan sendes. Kostnad, samt risiko tilfaller kjøper.
Referanser:
Flust av GG referanser fra finn, TS, Rolexforum og klokkeriet.
Spesifikasjoner
Modelcase: 40mm, steel and yellow gold
Movement: Perpetual, mechanical, self winding
Bracelet: Oyster, flat three-piece links
Dial: blue
Waterproof: 300 metres
Calibre: 3135 Manufacture Rolex
Power Reserve: 48 hours
Kjøpte denne herligheten for en liten stund siden, men grunnet snarlig ankomst av en annen go`bit, velger jeg å la denne gå videre.
Om klokken
Merke og modell
Rolex Submariner. Ref 116613LB
Beskrivelse og stand
Klokken har vanlige hairlines, men ingen dype riper eller andre skader. Går uten nevneverdig avvik
Dokumentasjon og historikk:
Fullt sett medfølger. Klokken er kjøpt fra Urmaker Jørgensen i februar 2017. Jeg er andre eier.
Øvrig informasjon:
Rent salg kan vurderes, men bytte i komplette Rolex er mer interessant. Er spesielt interessert i 116500/116520/16520 med hvit skive. Videre kan Kermit og SD4K også vurderes. Har du noe annet gøy, PM meg
Oppgjør og levering
Klokken vil kun bli overlevert til ny eier etter at fullt oppgjør er synlig på min konto. F2F overlevering i Oslo er å foretrekke, men klokken kan sendes. Kostnad, samt risiko tilfaller kjøper.
Referanser:
Flust av GG referanser fra finn, TS, Rolexforum og klokkeriet.
Spesifikasjoner
Modelcase: 40mm, steel and yellow gold
Movement: Perpetual, mechanical, self winding
Bracelet: Oyster, flat three-piece links
Dial: blue
Waterproof: 300 metres
Calibre: 3135 Manufacture Rolex
Power Reserve: 48 hours
Redigert: